کد خبر: ۴۱۳۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

«اصغر فرهادی» استاد انستیتو فیلم دوحه شد

اصغر فرهادی، برونو دومون کارگردان مولف فرانسوی و ریتی پان مستندساز خلاق کامبوجیایی به عنوان استادهای انستیتو فیلم دوحه انتخاب شدند.
آفتاب‌‌نیوز : اصغر فرهادی، برونو دومون کارگردان مولف فرانسوی و ریتی پان مستندساز خلاق کامبوجیایی به عنوان استادهای انستیتو فیلم دوحه انتخاب شدند.
 
به گزارش اسکرین دیلی، سومین دوره برگزاری قمره، که برای فیلمسازان فیلم اول و دوم و از سوی انستیتو فیلم دوحه برگزار می‌شود از سوم تا هشتم مارس ۲۰۱۷ در دوحه برگزار می‌شود.
 
فاطمه الرماحی رییس انستیتو فیلم دوحه با اعلام خوشامدگویی به این استادان گفت اسامی بقیه استادان به زودی اعلام می‌شود.
 
به گفته مدیر هنری این برنامه، مراحل انتخاب این استادان پیچیده و دشوار است به ویژه در ماه مارس که همه مشغول آماده کردن کارهایشان برای جشنواره فیلم کن هستند.
قمره از سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرده و پیش از این گائل گارسیا برنال بازیگر و کارگردان مکزیکی، کریستین مونگیو کارگردان رومانیایی، جیمز شیموس کارگردان و تهیه کننده آمریکایی، الکساندر سوکوروف روسی، دنیس تانوویچ کارگردان بوسنیایی و نائومی کاواسه فیلمساز ژاپنی از استادان دوره‌های پیشین آن بودند.
 
در این دوره‌ها مسترکلاس‌هایی با حضور چهره‌های جهانی برای آماده سازی کارگردان‌های جوان با عرصه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین