کد خبر: ۴۱۳۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

«شکوه یک زندگی» در شمال کلید خورد +تصاویر

مجموعه تلویزیونی «شکوه یک زندگی» با سفر حلما یکی از شخصیت های قصه از جنوب به شمال کشور کار خود را آغاز کرد.
آفتاب‌‌نیوز : سریال تلویزیونی «شکوه یک زندگی» با حضور بازیگرانی چون بیتا سحرخیز و نازنین فراهانی، تولید خود را با سفری از جنوب به شمال کشور آغاز کرد.

به گزارش مهر، بیتا سحرخیز در نقش نارگل به همراه نازنین فراهانی در نقش حلما در روستای غریب محله شهرستان بهشهر استان مازندران روز شنبه مورخ ۲۰ آذرماه مقابل دوربین رفتند. 
 
 شکوه یک زندگی

در خلاصه داستان این قسمت ها آمده است: نارگل که برای جستجو و پیدا کردن همسر مفقودالاثرش از شمال کشور راهی جنوب و مناطق جنگی و بیمارستان های مرزی شده بود، در رختشوی خانه ای مردمی که با کمک و حضور زنان برای شستشوی لباسهای رزمنده ها اداره می شود، حلما را با خود از جنوب به روستایی در شمال می آورد. حلما زنی است که در بمب باران های مناطق مسکونی هشت سال دفاع مقدس همه خانواده خود را یکجا از دست داده است.

مجموعه تلویزیونی«شکوه یک زندگی» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، برای تولید در پاییز و زمستان ۹۵، در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود.

در این مجموعه بازیگرانی چون بیتا سحرخیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستمی، سوگل طهماسبی، کوروش سلیمانی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی فر، ساقی زینتی، مهری آل آقا و تعدادی دیگر بازیگران استانی مازندران مقابل دوربین می روند. 
 
 شکوه یک زندگی

عوامل اصلی مجموعه تلویزیونی عبارتند از نویسنده فیلمنامه اولیه: شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی: مرجان اشرفی زاده، تهیه کننده: امیرعباس کنی، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح: مسعود انتظاری، دستیاریکم و مدیر برنامه ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر صدابردار ی: عبدالرضا حیدری، مدیرتصویربرداری: عبدالله عبدی نسب، مدیر تولید: محمد ریحان صفت، تدوین: سینا گنجوی، ساخت موسیقی: امیر رجبی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین