کد خبر: ۴۱۳۹۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

پیام سردار جلالی به مناسبت خودکفایی کشور در تأمین گندم

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی خودکفایی کشور در تأمین گندم را به وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
متن پیام سردار غلامرضا جلالی به شرح زیر است:

«وزیر محترم جهاد کشاورزی برادر بسیجی؛ جناب آقای مهندس محمود حجتی

تاریخ ایران زمین خاطرات نبرد حماسه آفرین رزمندگان را در اوراق زرین خود به یادگار خواهد داشت تا در هر عصری آن را به عنوان پرافتخارترین و ارزشمندترین میراث قهرمانان به نسل های آینده ایران زمین تقدیم نماید.

و چه شکوهمند است همان‌ها که بهترین سال‌های جوانی را در راه اعتلای وطن سپری کرده، امروز بار مسئولیت خودکفایی کشور را با کمترین چشمداشت و بیشترین بازده بر عهده گرفته‌اند.

اگر امروز دولتمردان ما بر خود می‌بالند که توانسته اند امر امام جامعه اسلامی و ولی فقیه را که می فرماید؛ "آنچه که در کشور ما بسیار مهم است، این است که این ملت عزیز و سربلند، در امر تغذیه و تهیه مواد غذایی اصلی خود، نباید به بیرون مرزها هیچ احتیاجی داشته باشد" محقق ساخته و در تولید و خودکفایی گندم به چنان توفیقی دست یافته اند و به بی نیازی به دیگران رسیده است، به پاس همت بلند کسانی است که با تلاش، ایثارگری و مجاهدت خستگی ناپذیر جنابعالی و همه مدیران دست اندر کار و کشاورزان خدوم و زحمت کش کشور به این مهم دست یافته اند.

امروزه بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان یکی از بخش های بنیادین نظام اقتصادی کشور با استفاده از تمامی ابزارها، نیروهای متخصص وکارآمدترین تکنیک ها برای دستیابی به اهداف عالی خود که همانا استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است در حال تلاش می باشد، به شکلی که گندم درکنار سایر کالا های اساسی از اقلام راهبردی مواد غذایی راهبردی مردم محسوب می شود را تولید نماید.

اینجانب به عنوان برادری که در سنگر پدافند غیر عامل کشور خدمت می کنم، برخود وظیفه دانستم تا از زحمات و تلاش های جنابعالی و مدیران تشکر کنم بدیهی است که اجر اخروی نزد خداوند تبارک و تعالی است.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
ما نفهمیدیم هر چند سال یکبار جشن خود کفایی در گندم میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
باز یک سال باران بارید محصول زیاد شد .یه عده شروع کردن به تعریف و تمجید نامربوط نسبت به خود .که ما چنان کردیمو..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
احسنت. امیدوارم این رسم حسنه قدردانی از تلاش دیگران هرچه بیشتر نهادینه بشه. بارک الله به سردار جلالی.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین