کد خبر: ۴۱۳۹۵
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۳۶

دیوانه ای در اتوبوس شرکت واحد

آفتاب‌‌نیوز : ولی گاهی اوقات شاهد مسایلی در این اتوبوس ها می شویم که سؤال برانگیز هستند و این سؤال را در ذهن ایجاد می کنند که وظیفه رانندگان، مسئولین خطوط و بازرسان شرکت واحد چیست؟ آیا آنها موظف هستند هر کسی را که بلیت می دهد سوار کنند و یا وظیفه ای هم در قبال آرامش و آسایش مسافرین برعهده دارند؟
گاهی اوقات اتوبوس های شرکت واحد به دکه های گدایی افرادی تبدیل می شوند که به هر طریق ممکن درصدد دریافت پول از مسافرین هستند و یا هپلی هایی را مشاهده می کنیم که با لباس ها و سر و وضع آنچنانی آلودگی و بیماری را برای بقیه مسافران به ارمغان می آورند. هم چنین در بعضی از ایام مسافران ناگزیر هستند به کنسرت های زنده موسیقی گوش فرا دهند. تمامی این حوادث و رویدادها به صورت ناخواسته برای مسافرانی که بسیاری از آنها از کار روزانه خسته هستند و نیاز به آرامش و سکوت دارند تکرار می شود و آنها را بیش از پیش فرسوده می کند.
ولی این موارد را می توان به نوعی تحمل کرد آما آنچه غیرقابل تحمل است حضور دیوانگان در اتوبوس های شرکت واحد است که به فحاشی و توهین به دیگران پرداخته و اگر با اعتراضی هم مواجه شوند به ضرب و شتم معترضین می پردازند. این مشکل زمانی حاد می شود که دیوانگان را زنان و جنس مونث تشکیل بدهند که در آن صورت باید همه لب به بندند و فقط نظاره گر فحاشی ها و توهین ها باشند. جالب توجه است که راننده، مسؤول خط و هیچ کسی در شرکت واحد هم مسؤول پاسخگویی در این قبیل موارد نیست و آنها یا از خود سلب مسؤولیت می کنند یا این که در این مواقع غیب می شوند. به هر حال باید فکری به حال این مسایل در شرکت واحد بشود تا اتوبوس های این شرکت از دکه های گدایی، گرمخانه هپلی ها و آسایشگاه دیوانه ها و مجنون ها و یا آشغالدانی به وسایل جابجایی مسافرانی تبدیل شوند که نمی خواهند از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند. در حالی که این وضعیت می تواند هم برای مسافران و هم شرکت واحد و رانندگان مسأله ساز گردیده و به برخورد و کشمکش میان آنها منجر شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین