کد خبر: ۴۱۴۰۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

اعلام محدودیتهای ترافیکی پایان هفته

پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز : پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی طی اطلاعیه ای محدودیت های آخر هفته را به این شرح اعلام کرد:

به گزارش مهر، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر چهارشنبه مورخ ۲۴ آذر ماه تا ساعت ۰۶:۰۰ روز یکشنبه -۲۸ آذرماه- از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کرج - چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز شنبه -۲۷ آذرماه- از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز شنبه -۲۷آذر ماه- از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس همچنان ممنوع است.

در محور هراز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه - ۲۴، ۲۵، ۲۶ و ۲۷ آذرماه از محور هراز ممنوع است.

تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه - ۲۷ آذر ماه - از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۳:۰۰ روز شنبه - ۲۷ آذر ماه- از آب اسک به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام می پذیرد.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای چهارشنبه و شنبه- ۲۴ و ۲۷ آذر ماه- از تهران به قایم شهر و بالعکس ممنوع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین