کد خبر: ۴۱۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۳۸

وقت وزیر طلاست ,مزاحم نشوید

آفتاب‌‌نیوز : یکی از مسایلی  که مدتی است  مورد تأکید قرار گرفته تکریم ارباب رجوع است که با بوق و کرنا به خورد مردم داده اند اما به نظر می رسد این بخشنامه ها و توصیه ها در حد حرف و شعار است زیرا  بعضی از وزرا آن را فقط برای زیردستی ها مجاز می دانند  و خود را تافته جدا بافته ای به حساب می اورند. در این رابطه شجاع یکی از نمایندگان مجلس درباره وزیر جهاد کشاورزی می گفت که وی در مصاحبه ای گفته که هر سؤال نمایندگان مجلس 15 ساعت از وقت طلایی مرا هدر می دهد و اگر نماینده ای از من سؤال کند حوزه انتخابی او را از بازدیدهای خود حذف می کنم. البته
رئیس مجلس در پاسخ به این اظهارات گهربار وزیر محترم که هیچ سابقه مدیریتی در کارنامه خود ندارد و فقط به دلیل خودی بودن به وزارت رسیده صراحتا اعلام می دارد که این حرف قابل قبولی نیست.
این است واکنش وزرای کابینه ای که مهروزی و عدالت را ترویج می کند. انها که حاضر به پاسخ دادن به نمایندگان مجلس نیستند چگونه می خواهند به مردم پاسخگو باشند؟ به این می گویند احترام گذاردن به افکار عمومی و خواسته های مردم. اگر این وزیر محترم میثاق رییس جمهور را درباره خدمات رسانی امضا کرده باشد یا ندانسته چه چیزی را امضا کرده ودر حقیقت ان را چشم بسته امضا کرده و یا اینکه انچه امضا شده شعاری بوده و ضمانت اجرایی نداشته است که اینگونه زود به فراموشی سپرده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین