کد خبر: ۴۱۴۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

«پاورچین» مدیری روی آنتن شبکه ۵

پخش مجموعه طنز «پاورچین» در شبکه ۵ و برنامه های ویژه هفته وحدت در «دنیا الشباب» در رادیو عربی برون مرزی، ۲ خبر امروز ۲۴ آذرماه از رسانه ملی هستند.
آفتاب‌‌نیوز : سریال طنز تلویزیونی «پاورچین» به کارگردانی مهران مدیری با ارتقای کیفیت تصویر و رنگ در قالب بسته های ۷۵ دقیقه از این هفته، پنج شنبه شب ها در شبکه ۵ پخش می شود.

به گزارش مهر، این سریال به صورت هفتگی و در نسخه های بلند باز تدوین شده است و این هفته به مناسبت ایام میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پنج شنبه، جمعه، شنبه در جدول پخش برنامه های این شبکه قرار دارد.

سریال طنز «پاورچین» از پنجشنبه ۲۵ آذرماه به مدت ۳ شب ساعت ۲۰:۳۰ برای مخاطبان پخش می شود و پس از آن به صورت هفتگی، پنجشنبه شب ها روی آنتن می رود.

ویژه برنامه هفته وحدت اسلامی در رادیو عربی برون مرزی

ویژه برنامه هفته وحدت به صورت سه برنامه زنده «دنیا الشباب» به زبان عربی از رادیو عربی معاونت برون مرزی پخش می شود.

سید احمد نجف مجری برنامه «دنیا الشباب» گفت: این برنامه با عنوان «دنیا الشباب» به مدت ۴۵ دقیقه با محوریت محمد(ص) پیامبر صلح و بخشش و درباره عوامل و عناصر تشکیل دهنده وحدت، یکی از مهمترین نیازهای جامعه اسلامی است که باید هم مفهوم وحدت و هم مراد از اهمیت و اهداف آن را در قرآن و روایات مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: این برنامه در روزهای ۲۲ ، ۲۷ و ۲۹ آذرماه ساعت ۱۵:۱۵ الی ۱۸ پخش می شود.

مجری برنامه «دنیا الشباب» بیان کرد: رادیو عربی رسانه ای وحدت محور است که هر ساله فعالیت های ویژه ای را برای هفته وحدت اسلامی در نظر دارد که امسال علاوه بر پخش برنامه های مختلف، برنامه «اسبوع الوحده الاسلامیه» که گروه اجتماعی تهیه و نویسندگی آن را بر عهده داشته است را نیز پخش می کنیم. موضوعات این برنامه شامل معنا و مفهوم وحدت اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی و اندیشه وحدت در جهان اسلام و آسیب شناسی وحدت اسلامی در جهان کنونی مورد بررسی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین