کد خبر: ۴۱۴۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

خودکشی کودک ۱۱ ساله با الگو گرفتن از بازی‌های رایانه‌ای

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها نسبت به آسیب های فضای مجازی گفت: روز گذشته در یکی از شهرستانهای استان کودکی ۱۱ ساله با الگوگیری از بازی‌های رایانه‌ای خود را از میله بارفیکس حلق‌آویز کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ ستار خسروی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از کشفیات پلیس آگاهی استان اصفهان به صورت علمی انجام می‌شود، افزود: طی چند ماه اخیر و به ویژه دو ماه گذشته با کنترل بسیار خوب انواع جرایم روبرو بودیم که این امر موفقیت بزرگی برای پلیس استان اصفهان است.

به گزارش خبرآنلاين، وی در ادامه به کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌های مسلحانه در استان اصفهان طی دو هفته گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت‌های پلیس به اندازه‌ای موفقیت آمیز بوده است که مجرمین جرایم خشن در استان اصفهان به شدت احساس نا امنی کرده و قبل از هرگونه اقدام مجرمانه جدید شناسایی و دستگیر می‌شوند.

سرهنگ خسروی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۱۰۳ باید جرایم خشن در استان اصفهان ابراز داشت: ۱۱ عدد از این باندها در سطح منطقه‌ای و ملی فعالیت داشته‌اند.

وی همچنین به انهدام باند سرقت احشام در شرق اصفهان اشاره کرد و گفت: همچنین باندهای سارقان محموله‌ای جاده‌ای نیز در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند که از آن جمله می‌توان به دستگیری باندی که نسبت به سرقت خودروی حامل فرش در محور شاهین‌شهر - کاشان اقدام کرده‌ بودند، اشاره کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان همچنین به دستگیری ۲۰۰ محکوم فراری در استان اصفهان طی هشت ماه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در این بازه زمانی با افزایش ۹۶ درصدی دستگیری محکومین فراری را داشته‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین