کد خبر: ۴۱۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

دستگیری 2 گروگانگیر و آزادی کودک11ساله

فرمانده انتظامی خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پرتلاش انتظامی این شهرستان در عملیات پیچیده اما موفقیت آمیز، توانستند 2 گروگان گیر را دستگیر و کودک 11 ساله‌ را آزاد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ پاسدار غلامرضا اربابی روز پنجشنبه در گفت ‌و گو با  ایرنا اظهار داشت: دلیل این اقدام وجود اختلافات مالی بوده و بر حسب گزارش های ارائه شده به پلیس، آدم ربایان پس از اقدام خلاف خود این پسربچه را به مکان نا معلومی انتقال داده بودند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس در بررسی‌ های میدانی و با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از این آدم‌ ربایان در شهرستان ایرانشهر به دست آوردند.

به گفته وی پلیس با ردزنی و رصدهای موفقیت آمیز و شناسایی مکان نگهداری کودک، توانست گروگان گیران را زیر نظر گیرد که در نتیجه آن 2 متهم دستگیر و کودک ربوده شده آزاد شد.

فرمانده انتظامی خاش ادامه داد: با اقتدار پلیس عرصه برای مجرمان تنگ و اجازه انجام هیچ گونه کارهای خلاف و هنجارشکنانه به آنان داده نمی شود.

محمد احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش نیز با قدردانی از تلاش های ارزشمند پلیس در زمینه تامین امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه گفت: در این گروگانگیری بحث اختلاف مالی وجود داشته که با پیگیری های صورت گرفته و انجام عملیات پیچیده و اطلاعاتی پلیس این موضوع ختم به خیر شد.

وی افزود: در این عملیات موفق پلیسی در کمتر از 48 ساعت کودک 11 ساله از چنگ آدم ربایان رهایی یافت.

وی اظهار داشت: همکاری های خوب مردم و هوشیاری و اقتدار پلیس فضا را برای مجرمان نا امن می کند.

خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین