کد خبر: ۴۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

داودی در فکر گرفتن انتقام بهداد سلیمی در المپیک 2020

گرفتن طلای جوانان جهان، شکستن رکورد سعید علی حسینی و انتقام از تالاخادزه در المپیک 2020 بخشی از اهدافی است که علی داودی بعد از کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان در سر دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی داودی در گفت و گو با ایسنا درباره دعوتش به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان پس از  کسب عنوان قهرمانی نوجوانان جهان بیان کرد: انتظار نداشتم به اردوی تیم ملی بزرگسالان بروم اما از آنجا که سال آخر حضورم در تیم نوجوانان بود و در تمرینات هم وزنه‌هایی زدم که مقداری نزدیک به رکورد بزرگسالان بود، از سوی سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شدم. امیدوارم بتوانم نظر آقای انوشیروانی را جلب کنم.

داودی در مورد اینکه فکر می‌کند روزی بتواند جایگزین نفراتی چون بهداد سلیمی در دسته فوق سنگین ایران شود، گفت: بهداد سلیمی زحمت زیادی کشید تا عنوان قوی ترین مرد جهان را به دست آورد. ما هم باید راه او را ادامه بدهیم و بتوانیم از بازی های آسیایی برای ایران افتخار آفرینی کنیم . البته امیدوارم آقای سلیمی در سال های آینده در کنار ما باشند و از تجربیاتش استفاده کنیم. باید تمرین کنیم چون با تمرین و تلاش می‌توان وزنه های بالا زد وبه خوش رنگ ترین مدال جهان، المپیک و بازی های آسیایی دست یافت.

وزنه بردار ملی پوش ایران در پاسخ به این پرسش که نفراتی مانند علیرضا کاظمی نژاد بودند که تصور می شد پشتوانه خوبی برای فوق سنگین بزرگسالان باشند اما این اتفاق رخ نداد، اکنون فکر می کند بتواند راه قهرمان شدن را تا انتها پیش برود، تصریح کرد: کاظمی نژاد دچار آسیب دیدگی شدیدی شد. از طرفی در فدراسیون قبلی اردوهای رده پایه منظم نبود اما با آمدن آقای مرادی اردوهای رده پایه با قدرت بیشتری برگزار شد. من شبانه روز به طلای المپیک فکر می کنم. حدود 3سال و نیم تا المپیک 2020 باقی مانده است و باید در این مدت تلاش کنم، امیدوارم بتوانم مدال طلا بگیرم. بهداد سلیمی با وجود مصدومیت، با قدرت خود را به المپیک ریو رساند اما حقش را خوردند. می خواهم در المپیک 2020 انتقام او را از تالاخدزه بگیرم.

قهرمان وزنه برداری نوجوانان جهان در پاسخ به این پرسش که فکر می کند در مسابقات سال آینده شانس حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان را داشته باشد، تاکید کرد: هدف اصلی من طلای جوانان جهان است زیرا 5-6 سال است که این مدال به ایران نرسیده است. اردوی تیم ملی جوانان نیز از اواخر دی آغاز می شود. برای مسابقات جهانی جوانان سال آینده سیمون مارتیروسیان از  ارمنستان رقیب سر سختم  است بنابراین برای سال 2017 به مدال طلا فکر می‌کنم و شکست رکورد جوانان جهان هم اگر خدا بخواهد هدفم برای سال 2018 است. برای حضور در تیم بزرگسالان هم باید دید نظر کادرفنی چه چیزی است و رکورد هایم در چه حدی خواهد بود.

او در مورد اینکه فکر می کند شکست رکوردجهان که به نام سعید علی حسینی است، چقدر امکان پذیر باشد، گفت: شکستن رکورد جوانان جهان جزو برنامه هایم هست. البته سعید علی حسینی یکی از اسطوره هاست و به هر حال رکورد هم به اسم ایران است اما  امیدوارم بتوانم رکورد او را بشکنم.

داودی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد شبیه کدام از وزنه برداران فوق سنگین مطرح جهان باشد، تصریح کرد: بهداد سلیمی، سعید علی حسینی واقعا بهترین هستند . تالاخادزه نیز وزنه بردار خوب و قوی است. البته تالاخدزه در مصاحبه ای اعلام کرد ، تصمیم دارد چهار طلا ی المپیک بگیرد اما باید به مدال نقره و برنز فکر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین