کد خبر: ۴۱۴۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

انریکه: تنها چیزی که در داربی فردا اهمیت دارد ارائه بازی زیباست

سرمربی بارسلونا ارائه بازی زیبا در داربی کاتالونیا را مهم تر از همه چیز می داند.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا یکشنبه در هفته شانزدهم لالیگا برابر اسپانیول قرار می گیرد. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: نمایش زیبا در بازی فردا اهمیت زیادی دارد. دیدار فردا متفاوت است. دو تیم در شرایط خوبی برابر هم قرار خواهند گرفت. اسپانیول موقعیت های کمی ایجاد می کند و در ضد حملات خوب عمل می کند. این موضوع می تواند کلیدی باشد.
سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: فکر نمی کنم داربی کاتالان دیداری غیر عادی باشد. در همه شهر ها داربی وجود دارد و بیشترین اهمیت را دارد. اغلب این بازی های تماشایی هستند.
انریکه درباره رابطه بد خود با کیکه سانچس فلورس گفت: نمی دانم این موضوع چه اهمیتی در رابطه با بازی فردا دارد.  نمی خواهم در این باره صحبتی کنم.
لوییس سوارس دیروز قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد اما هنوز قرارداد لیونل مسی تمدید نشده است. سرمربی بارسلونا در این باره اظهار کرد: هر بار که تمدید قرارداد اتفاق می افتد باشگاه قوی تر می شود. بازیکنان می خواهند در این جا از فوتبال لذت ببرند.
انریکه درباره استفاده از ویدئو چک در مسابقات فوتبال گفت: موافق هر چیزی که به داوری کمک کند هستم. باید فوتبال به این سمت برود. استفاده از تکنولوژی مشکلاتی که در گذشته وجود داشت را حل می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین