کد خبر: ۴۱۴۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶

رونالدو: فکر نمی‌کردم سال ۲۰۱۶ را به این خوبی به پایان برسانم

مهاجم رئال مادرید تصور نمی‌کرد سال ۲۰۱۶ را با فتح عناوین مختلف به پایان برساند.
آفتاب‌‌نیوز :
 رئال مادرید یکشنبه در فینال جام جهانی باشگاه‌ها توانست کاشیما را چهار بر دو شکست دهد و قهرمان شود. کریستیانو رونالدو در این بازی هت تریک کرد. مهاجم مادرید بهترین گلزن این رقابت‌ها و بهترین بازیکن دیدار نهایی شد. رونالدو پس از بازی گفت: تیم حریف ما را آزار داد اما برای قهرمانی باید سختی کشید. با این قهرمانی سال را به خوبی به پایان رساندیم.  ۲۰۱۶ فوق العاده بود و هرگز فکر نمی‌کردم سال این چنین به پایان برسد. تصور نمی‌کردم در فینال هت تریک کنم و به قهرمانی مادرید کمک کنم. خیلی خوشحالم.

مهاجم پرتغالی در ادامه افزود: همیشه از کریستیانو انتظار زیادی می‌رود. زمانی که بیشتر از حد انتظار ظاهر نمی‌شوم به این خاطر است که نمی‌توانم. آمار دروغ نمی‌گوید. همانطور که گفتم خیلی خوشحالم. سال فوق العاده‌ای از نظر تیمی در مادرید و پرتغال بود. به انتقادات عادت کردم. همیشه بهترین نمایش خود را درون زمین ارائه می‌دهم. باید این چنین به کار خود ادامه دهم. به فتح عناوین و گلزنی ادامه دهم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس،رونالدو در پایان اظهار کرد: هفته خیلی خوبی بود. در این هفت روز توانستم توپ طلا را ببرم و قهرمام جام جهانی باشگاه‌ها شوم. ۲۰۱۶ سالی رویایی و کامل بود. می‌خواهم از هم تیمی‌هایم تشکر کنم چون بدون آن‌ها کریستیانو نمی‌توانست عناوین فردی را کسب کند. در این سال توپ طلا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یورو و جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آوردم. انتخاب بهترین عنوان در میان آن‌ها سخت است اما یورو نسبت به دیگر جام‌ها خاص‌تر بود چون برای نخستین بار آن را تجربه کردم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین