کد خبر: ۴۱۴۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

بازیگر نقش «تونی بلر» وارد دنیای سیاست شد +عکس

بازیگر سرشناس بریتانیایی اعلام کرد برای مقابله با سیاست‌های عوام فریبانه و پوپولیستی راست افراطی از بازیگری فاصله می‌گیرد و وارد دنیای سیاست می شود.
آفتاب‌‌نیوز : مایکل شین از همه فعالیت‌های بازیگری‌اش دست می‌کشد تا با چیزی مقابله کند که معتقد است «سیاست‌های سخت پوپولیستی جناح راست» در بریتانیا است.

به گزارش گاردین،این بازیگر ۴۷ ساله که بیش از همه برای ایفای نقش تونی بلر در فیلم «ملکه» با بازی هلن میرن شناخته می‌شود در گفتگو با تایمز افزود قصد دارد تا کمتر بازیگری کند و شاید حتی این فعالیت را متوقف کند. 
 
 مایکل شین

به گزارش مهر، او که در مصاحبه ای برای معرفی فیلم جدید «مسافران» که در آن در کنار جنیفر لارنس بازی کرده صحبت می‌کرد، گفت: هنوز برای بازی در هیچ فیلم دیگری قراردادی امضا نکرده است.

وی که در نقش یک مرد رباتیک در این فیلم بازی کرده با وجود این که در ۱۴ سال اخیر در لس آنجلس زندگی کرده هنوز خانه‌اش در جنوب ولز را حفظ کرده و در همه رای‌گیری‌های بریتانیا از جمله برکسیت شرکت کرده است.

وی با گفتن این که از نتیجه برکسیت و رای به خروج از اتحادیه اروپا غمگین و ناراحت شد گفت به این نتیجه رسیده که باید به مبارزه برگردد.

این بازیگر که گفت دلش می‌خواهد زمان بیشتری را در ولز بگذراند. وی افزود: پیروزی ترامپ در آمریکا یک عامل اصلی تصمیم فوری من برای این بود که به خانه بازگردم.

وی همچنین گفت: چطور می‌توانم موثر باشم؟ چه کاری خواهم کرد؟ اینها همه در آینده روشن می‌شود.

این بازیگر که در شماری از فیلم‌های سینمایی سیاسی بازی کرده همه اینها را برای گرفتن این تصمیم موثر خواند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
فکر کنم برای نقش سارکوزی ریس جمهور فرانسه هم خوب باشد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین