کد خبر: ۴۱۴۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

انهدام باند کلاهبرداری خریداران خودرو

رئیس پلیس ساوجبلاغ گفت: اعضای باند 21 نفره کلاهبرداری میلیونی در پوشش خرید و فروش خودرو در جنوب شرقی این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سرهنگ «احمد جبارپور» اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر کلاهبرداری از سوی خریداران در مرکز خرید و فروش خودرو در جاده قزل‌حصار، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی و اظهارات مالباختگان مشخص شد که شماری از شهروندان که به قصد فروش خودرو خود به این مرکز مراجعه کردند، با افرادی خوش‌کلام و شیک‌پوش در قالب خریدار خودرو برخورد کرده که با زیرکی و چرب‌زبانی طعمه‌های خود را اغفال و نسبت به خرید و فروش خودروهای تصادفی و نقص فنی با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی آن‌ها اقدام می‌کردند.

جبارپور افزود: پس از توافقات صورت گرفته بین فروشنده و خریدار بر سر قیمت خودرو قرارداد در نمایشگاه محل خرید و فروش تنظیم شده اما وجه فروش خودرو کمتر از مقدار توافق شده بین دو طرفه معامله به حساب فروشنده واریز می‌شد.

این مسئول افزود: زمانی که فروشنده شکایت در این خصوص می‌پرداخت نمایشگاه‌دار نیز با ادعای این‌که خودرو مذکور دارای نقص فنی و یا تصادفی بوده مبلغ سه میلیون تومان را بابت پرداخت این مورد کم می‌کرده است.

وی گفت: پلیس ساوجبلاغ با رصد موضوع در یک اقدام عملیاتی 21 نفر اعضای این باند که به این شیوه اقدام به کلاهبرداری می‌کردند را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کردند که پس ازاعتراف اذعان کردند که تاکنون از 100 نفر به زور تهدید از عودت خودرو و دریافت خسارت کلاهبرداری کرده‌اند.

جبارپور یادآور شد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین