کد خبر: ۴۱۵۰۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

تعطیلی مدارس اردبیل برای سومین روز متوالی

بر اثر بارش برف و برودت هوا سریال تعطیلی مدارس در برخی شهرستان استان اردبیل برای سومین روز متوالی تکرار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اثر بارش برف و برودت هوا سریال تعطیلی مدارس در برخی شهرهای استان اردبیل برای سومین روز متوالی تکرار شد تا دانش‌آموزان روز سه‌شنبه را نیز در خانه‌های خود سر کنند.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در روز سه‌شنبه، 30 آذرماه مدارس نوبت صبح در شهرهای اردبیل، کوثر، شاهرود، خورش‌رستم، نمین و هیر در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل است.

علاوه بر این در شهرها و نواحی ارشق، سرعین، لاهرود، خلخال، مشگین‌شهر و نیر نیز دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل بوده و در پارس‌آباد مقطع پیش‌دبستانی ‌فردا را خانه‌نشین می‌شوند.

اگرچه فردا برای سومین روز متوالی است که مدارس در برخی نواحی و مقاطع استان تعطیل می‌شود اما با احتساب تعطیلات آخر هفته گذشته و تعطیلی رسمی روز شنبه، این ششمین روز است که دانش‌آموزان بر اثر بارش برف و برودت هوا این روزها را دور از مدرسه و فعالیت‌های آموزشی سپری می‌کنند.

اداره کل هواشناسی استان اعلام کرده که سامانه بارشی امشب از استان خارج شده و جای خود را به سرمای شدید و یخبندان می‌دهد که این سامانه سرد و یخبندان تا روز شنبه در استان تداوم خواهد یافت به طوری که دمای تمامی مناطق استان اردبیل در این مدت زیر صفر درجه خواهد بود.

به گزارش تسنیم، دمای شهر اردبیل در شب گذشته منفی 18 درجه و شهر نیر منفی 20 درجه ثبت شده و به نظر می‌رسد مردم استان اردبیل به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی امشب نیز همانند شب گذشته یخبندان و سرمای هوا را تجربه خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
فک کنین کاناداست حالا
همش باید تعطیل باشن؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین