کد خبر: ۴۱۵۴۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌های انسانی بانک صادرات منصوب شد

​مدیر عامل بانک صادرات ایران یکی از نیروهای کارآمد و مجرب در عرصه مدیریتی کشور را به عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی این بانک منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
زراعتی طی حکمی در اول دی ماه، "دکتر مهرداد مظفری" را به عنوان یکی از کلیدی ترین معاونت های این بانک بزرگ منصوب کرد .

در بخشی از این حکم خطاب به دکتر مظفری آمده است:با استعانت از ایزد منان و بهره مندی از تجربیات و دانش خود در راستای تحقق رویکرد اساسی رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و همچنین نیل به پیشبرد هر چه بهتر امور و اعتلای نام و اعتبار بانک صادرات ایران موفق و موید باشید.

مدیرعاملی صندوق توسعه صنایع دریایی، معاون برنامه ريزي استانداري البرز، معاون برنامه ريزي و توسعه سرمايه گذاري ايران خودرو،مدير توسعه تحقيقات كاربردي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و مدير برنامه ريزي و توسعه كسب و كار سازمان مديريت صنعتي شماری دیگر از مسئولیت ها در کارنامه مدیریتی معاون جدیدبرنامه ریزی و سرمایه های انسانی بانک صادرات ایران وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، همچنین وی پیشتر به عنوان مشاور مدیر عامل در امور مجلس و روابط برون سازمانی بانک صادرات ایران عهده دار مسئولیت بوده است.

مدیر عامل بانک صادرات ایران همواره به اهمیت سرمایه های انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی اشاره داشته است و با توجه به  برخورداری این بانک از نیروهای خلاق و توانمند،برنامه ریزی برای استفاده بهینه از این ظرفیت عظیم را مورد تاکید قرار داده و گزینش این مدیر جدید، حاکی از توجه به تحقق این مهم است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بانک صادراتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
مگه خود بانک نیروی متخصص وکار ازموده نداره که این اقا اومده. .....
بانک صادراتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
درود.جناب مدیر عامل خودشون هم صادراتی نیستند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین