کد خبر: ۴۱۵۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

فرمانده انتظامی یزد: فرماندهان حقوق شهروندی را دستور کار قرار دهند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: تمام مدیران و فرماندهان نیز باید آموزش های عمومی مانند حقوق شهروندی را به صورت روزانه و به طور مستمر در دستور کار داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار ایرج کاکاوند در جلسه قرارگاه جهادی که با حضور معاونان و روسای پلیس استان برگزار شد افزود: قرارگاه جهادی تربیت و آموزش، محلی است که تعطیل بردار نیست و باید آموزش مستمر به کارکنان در واحدها ادامه یابد تا همکاران به مهارت لازم دست یابند. 
وی ضمن تاکید بر نظارت مستقیم و مستمر فرماندهان بر آموزش کارکنان پلیس خاطرنشان کرد: در بحث قرارگاه جهادی همه بخش ها با تمام توان تلاش کردند تا به اهداف ناجا که همان ارتقای کارآیی پلیس در خصوص پیشگیری از آسیب­های اجتماعی است نزدیک تر شویم. 
این مسئول یکی دیگر از اهداف این قرارگاه را بالا بردن میزان دانش انتظامی کارکنان برشمرد و گفت: این موضوع موفقیت بیشتر کارکنان پلیس در ماموریت­ها و افزایش رضایت­مندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت. 
سردار کاکاوند ، برخورد با مجرمان و بزهکاران در سطح جامعه را از مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: آموزش تئوری و عملی نیروهای پلیس، ما را در رسیدن به اهداف اصلی ناجا که رضایت مندی شهروندان است یاری خواهد کرد. 
منبع: پایگاه خبری پلیس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین