کد خبر: ۴۱۵۶۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

آتش زدن صدها جفت کفش بار دیگر هوای ورامین را آلوده کرد

آتش زدن صدها جفت کفش فرسوده بار دیگر هوای ورامین را آلوده کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
صدها جفت کفش فرسوده که در جنوب شهرستان ورامین رها شده اند طی دو هفته گذشته بار دیگر پیش از ظهر امروز جمعه طعمه حریق شد تا ستون های دود ناشی از این حریق، هوای شهرستان را آلوده کند.
هنوز هیچ یک از دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری ، محیط زیست و سازمان آتش نشانی از منشاء ورود این کفش های فرسوده به بخش های جنوبی شهر ورامین و منطقه امر آباد اطلاعی ندارند و حتی ساکنین این منطقه نیز نمی دانند که چه فرد و یا افراد این حجم زیاد از کفش را در این منطقه رها می کنند.

به گزارش ایرنا ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ورامین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : نیروهای سازمان با اطلاع از بروز این حریق بلافاصله به محل اعزام و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.
بهنام کرمانی افزود: از آن جا که جنس این کفش های فرسوده عمدتا از چرم و لاستیک می باشد ، دود غلیظی منطقه را فراگرفته بود که با تلاش نیروهای آتش نشانی این آتش مهار شد.
وی تصریح کرد: تلاش می شود تا با همکاری سایر دستگاه ها ، حمل کنندگان این کفش های فرسوده شناسایی و با آن ها برخورد قانونی شود.
هفته گذشته نیز در همین مکان صدها جفت کفش به آتش کشیده شده بود که دود غلیظ ناشی از آن ، بخش وسیعی از هوای ورامین را آلوده کرد.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب تهران واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین