کد خبر: ۴۱۵۸۴۹
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

تصویر/ اولين هواپيمای ATR72 سری ٦٠٠ ايران‌اير

نخستين تصوير از اولين هواپيمای ATR72 سري ٦٠٠ شركت ايران اير در ايتاليا كه آماده تحويل است.
آفتاب‌‌نیوز :

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
6
27
این هواپیما از جمله هواپیماهای بسیار پیشرفته محسوب می شه که برای کشور ما هم بسیار مفید و پر کاربرد خواهد بود.
(البته اگر دلواپسان بذارند)
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
پیش رفته؟!!! چرا عزیزم مسخره می کنی هواپیما های ِ با موتور جت رو؟ پروانه ملخی رو پیشرفته نمی گن. محض اطلاع.
Alireza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
پیشرفته بودن حتما منوط به موتورجت داشتن یا نداشتن نیست، این هواپیما ظرفیت ۷۰ نفر را داشته و همچنین هزینه پایین نگهداری و حمل و نقل از مزایای دیگر آن میباشد، ضمناَ از این هواپیما بیشتر برای مسافتهای نزدیک استفاده گردیده و از لحاظ امکانات فرودگاهی نیازمندیهای کمتر دارد.
البته من این اطلاعات رو از سایت شرکتش نوشتم
قاعدتا بازار این هواپیما بردهای نزدیک میباشد درحالیکه هواپیماهای با موتور جت برای مسافتهای بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
24
كاش اين چند نفر دلواپس به جاي سنگ اندازي اعلام مي كردند كه ما سوار هواپيماهاي خريداري شده نمي شويم و صرفا حاضر به مسافرت با هواپيماهاي قديمي هستيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
2
20
اون موقع که ایران ایر ما همای آسمانها بود قطر و کویت و امارات هنوز دوچرخه و موتورگازی هم از نزدیک ندیده بودند!
حسين
|
Germany
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
2
10
جناب حق بين
اين هواپيما بسيار پيشرفته و هم داراي ملخ و هم موتور توربوفن است.
به همين دليل داراي امنيت پروازي بسيار بالاست.
اسم اين نوع هواپيماها هم توربوپراپ است يعني ترکيبي از ملخي و توربوجت.
در فرودگاه هاي اروپايي بخشي از فرودگاه ها براي اين نوع هواپيماها اختصاص داده شده که قادرند در مدتي کوتاه آماده پرواز بشوند و خيلي هم کم مصرفند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
8
4
خیلی شبیه ایران 140 هستش...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
1
11
هواپیمیایی کوچک و ایمن و دارای شرایط اکونومی برای پروازهای کوتاه و قابلیت نشستن در فرودگاههای کوچک... برای کشور ما که در شهرهای کوچک امکان ساخت فرودگاههای بزرگ نیست بسیار ارزشمند هست.
حمید
|
Belgium
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
12
آقای حق بین
هواپیماهائی از این دست در خطوط داخلی اروپا هم استفاده میشه . این هواپیما های برای مسیر های کوتاه طراحی شده و ملخی بودن آنها ضرورتا بمعنی قدیمی بودن این هواپیما ها نیست
حق بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
5
اوکی من تسلیم... :)

ممکنه حق با شماها باشه... موفق باشید بچه ها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
مناسب پرواز تهران به رامسر-نوشهر-ساری-رشت-گرگان-گنبد-سمنان-شاهرود-زنجان-اراک-همدان-قزوین .
ای کاش atr-42 هم بخره هما . زیاد . 40 فروند کمه . 140 فروند بخرید از این 2 مدل 72 و 42 .
واسه پروازهای شهرستان به شهرستان در شعاع 400 کیلیومتر بهترین گزینه ست . همه ی ایران که به تهران رفت و آمد ندارن .
میتسوبیشی و امبرائر e2 هم بخرید 200 تا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
مباراکه "باراک حسین اوباما هرسال عید می گفت عِده شما مباراک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
1
این همه برو و بیا و بگیر و ببند برای این نوع هواپیما. یعنی نمیشد یکدانه از آون هواپیماهای ایرباس معمولی که قدیمی هاش در ایران هست بگیرند؟!!! آخر چرا هما اینجوری میکنه؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
این همه برو و بیا و بگیر و ببند برای این نوع هواپیما. یعنی نمیشد یکدانه از آون هواپیماهای ایرباس معمولی که قدیمی هاش در ایران هست بگیرند؟!!! آخر چرا هما اینجوری میکنه؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
2
میرفتید لا اقل هواپیمای برادران رایت را میآوردید ابرو ریزی اش کمتر بود. آخر این چیه؟!!! آسمان هم که این نوع هواپیما را داشت!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین