کد خبر: ۴۱۶۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

چهار برنز حاصل کار تیم ملی بوکس جوانان

در سومین روز از رقابت‌های آقالارف آذربایجان چهار مدال برنز حاصل کار تیم ملی بوکس جوانان بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، رقابت‌های بین‌المللی بوکس آقالارف که به میزبانی آذربایجان از سه روز پیش آغاز شده بود، با برگزاری رقابت‌هایی بین بوکسورهای کشورهای حاضر پیگیری شد. این رقابت‌ها سومین روز خود را سپری کرد که در پایان بوکسورهای تیم ملی ایران به چهار مدال برنز دست یافتند.

در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود، در وزن ۴۹ کیلوگرم پیمان شاه‌پری با انجام مبارزه‌ای خوب در سه راند با ناداوری‌های انجام شده نتیجه را به نماینده‌ای از کشور میزبان واگذار و به مدال برنز بسنده کرد. در مورد نتیجه این بازی کادر فنی تیم ملی اعتراض‌هایی انجام داد که به جایی نرسید.

همچنین در ادامه رقابت‌ها اشکان رضایی نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم به مصاف بوکسوری از گرجستان رفت که در مبارزه‌ای سخت و نزدیک نتیجه را واگذار کرده و با مدال برنز به کار خود در این تورنمنت پایان داد.

همچنین در اوزان ۶۴ و ۹۱+ کیلوگرم نیز اشکان رشید و امیرمحمد نورشاد به ترتیب مقابل رقبایی از قزاقستان و آذربایجان رفتند که متأسفانه آنها نیز نتیجه را واگذار کرده و دو مدال برنز دیگر را برای ایران به دست آوردند.

به این ترتیب تیم ملی بوکس جوانان ایران با کسب ۴ مدال برنز در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی آقالارف به کار خود پایان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین