کد خبر: ۴۱۶۲۵
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۴

سینمای عید یک تکه نان می دهد

آفتاب‌‌نیوز : ناصر عنصري تهيه كننده اين فيلم ضمن تاييد اين خبر گفت: براي اوايل فروردين ماه قرار داد با برخي سينماها توسط پخش فيلم كه برعهده فيلميران است در حال انعقاد است و اميدواريم در روزهاي ابتدايي سال جديد فيلم را در تعدادي سينماي مناسب به نمايش بگذاريم. 

كمال تبريزي پيش از اين نيز در گفتگويي ،گفته بود: اكران مناسب را از دست داده‌ايم و تنها شرايط مناسب سال آينده بعد از تعطيلات عيد نوروزاست ، به شرط اينكه از قبل بر روي نمايش و تبليغات آن كار شود چون نوع فيلم با تبليغات و اطلاع رساني درست مخاطب خود را پيدا خواهد كرد. 

در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: امروز صبح جواناني جوياي كار در انتظار آغاز رقابتي هستند كه نتيجه اش بعد از طي مسافتي حدود پنجاه كيلومتر ، استخدام دو محيط بان است... . امروز صبح مريم هم مثل هر روز با پاي ناراحت خود ، لنگ لنگان راه مدرسه را در پيش گرفته است... . امروز صبح گروهبان فتاح ، به همراه يك سرباز ، براي انجام ماموريت در جاده هاي سنگلاخ ، با شكوه و شكايت ، به راه افتاده است . آنها بايد كربلايي را نيز ، كه از معتمدين شهر است ؛ با خود همراه كنند ... . امروز صبح در زير سايه درختي قديمي ، كربلايي با بقچه و عصا و تسبيح ، منتظر نشسته است . او بايد در انتهاي راهي طولاني ، ادعاي عزيزي را تاييد كند ... . ادعايي كه امروز را با همه روزهاي ديگر متفاوت مي كند... . 

اسماعيل خلج، احمدآقالو، هومن سعيدي، پيام دهكردي، رضا كيانيان و رويا نونهالي در آن به ايفاء نقش مي‌پردازند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین