کد خبر: ۴۱۶۲۵۲
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
تداوم واکنش‌ها به صحبت‌های مهران مدیری در «دورهمی»

آبروی از دست‌‌رفته ‌یک کارگردان/ انتقاد شدید از مهران‌‌مدیری؛ کارش رسیده به توهین و بددهنی/ آقای مدیری! شما را چه به شومنی؟

گیریم که برخی مسئولان شایسته انتقاد تندوتیز هم باشند که حتما هستند، اما شایسته است هنرمندی مثل مدیری، بشود زبان گویای جناحی که مخالف دولت مستقر است؟ یعنی تا این حد کارش گیر کرده که با پرت‌وپلاگویی و بیان مسائل خاله‌زنکی، بخواهد مقرب درگاه مدیران سیاسی سیما شود؟ آخر آقای مدیری، ما شما را به عنوان یک نمایشگر موفق و مستقل می‌شناسیم یا بهتر است بگویم می‌شناختیم؛ اما شما پاک آبروی خود و همکارانت را به بازی گرفته‌ای. شما را چه به شومنی؟ شما نمایشگری. حیف آن سابقه درخشان نیست؟
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- یک روزنامه با انتقاد از اظهارات جنجالی اخیر مهران مدیری در برنامه «دورهمی» که به‌اعتقاد بسیاری تیم دیپلماسی دولت یازدهم را نشانه گرفته بود، نوشته است: سیاست و هنر هرگز آبشان توی یک جوی نرفته یا اگر رفته، به معجونی تلخ و گاه کشنده، تبدیل شده. نمونه‌ها در تاریخ بسیارند، از کمال‌الملک خودمان گرفته که قربانی همزیستی با درباریان شد تا مثلا سینماگران شوروی سابق که حتی پیش از فروپاشی آن نظام، از یادها رفتند. منظورم این است که بازی‌های سیاسی، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و خیلی هنر می‌خواهد که هنرمند در این بازی‌ها، سر به سلامت ببرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، نویسنده این یادداشت که در روزنامه شرق منتشر شده، افزوده است: خطابم به مهران مدیری است که تا وقتی مستقل می‌اندیشید، حاصلش می‌شد مجموعه‌های طنز شبانه‌ای مثل پاورچین و نقطه‌چین و شب‌های برره و حتی قهوه تلخ که نوعی دهن‌کجی به تلویزیون هم بود. اما از وقتی این موقعیت طلایی را وانهاد و به انواع سفارش‌ها گردن نهاد، تبدیل شد به یک «شومن سفارشی» و زینت‌المجالس برخی میهمانی‌های سیاسی و تا آنجا درمانده شد که وقتی خواست به جایگاه پیشینش بازگردد، حاصلش شد «در حاشیه ١ و ٢» که نه آقایان سفارش‌دهنده را راضی کرد و نه تماشاگران مشتاق مدیری را.

آبروی از دست‌‌رفته ‌یک کارگردان/ انتقاد شدید از مهران‌‌مدیری؛ کارش رسیده به توهین و بددهنی/ آقای مدیری! شما را چه به شومنی؟

در پس این دو مجموعه، نوعی سفارش جناحی تتق می‌زد؛ اینکه مثلا «این بار پوز پزشکان و بیمارستان‌های خصوصی را بزنید برادر مدیری و سفارش‌هایی از این دست که مدیری پذیرفت و یک هنرمند کارکشته و به قول لمپن‌ها کاربلد، تبدیل شد به شومن برنامه دورهمی که چون قرار است در هر برنامه، منویات آقایان را برآورده کند، کارش رسیده است به توهین و بددهنی و شعار‌های سطحی. من باورم نمی‌شود مدیری که ادب و نزاکتش زبانزد همگان بود، کارش به آنجا رسیده باشد که جلوی دوربین رسانه مثلا ملی، خطاب به برخی مسئولان- احتمالا مقامات دولت فعلی- بگوید «بتمرگ سر جات».

گیریم که برخی مسئولان شایسته انتقاد تندوتیز هم باشند که حتما هستند، اما شایسته است هنرمندی مثل مدیری، بشود زبان گویای جناحی که مخالف دولت مستقر است؟ یعنی تا این حد کارش گیر کرده که با پرت‌وپلاگویی و بیان مسائل خاله‌زنکی، بخواهد مقرب درگاه مدیران سیاسی سیما شود؟ آخر آقای مدیری، ما شما را به عنوان یک نمایشگر موفق و مستقل می‌شناسیم یا بهتر است بگویم می‌شناختیم؛ اما شما پاک آبروی خود و همکارانت را به بازی گرفته‌ای. شما را چه به شومنی؟ شما نمایشگری. حیف آن سابقه درخشان نیست؟

پیشنهاد می‌کنم گاهی نگاهی به پشت سر بینداز. شب‌های برره را ببین، قهوه تلخ را ببین و بعد مقایسه کن با کارهای پیش‌پاافتاده‌ای مثل آن مجموعه که درباره شبکه‌های خارجی مخالف نظام ساختی یا مجموعه عطسه و همین دورهمی که ساختنش از هر تازه از راه رسیده‌ای برمی‌آید. به گمان من این تله‌ای است که سال‌های سال گرفتارش خواهی بود. دوستی می‌پرسید من نمی‌دانم چرا مجموعه مهمی مثل «معمای شاه» را داده‌اند به یک جوان تازه از‌راه‌رسیده و نداده‌اند مثلا به تقوایی یا کارگردان‌هایی در آن حد و اندازه. پاسخ دادم کارگردان‌های کارکشته و نخبه، هرگز زیر بار ساختن متون سطحی و شعاری نمی‌روند، مگر کسانی که جویای نام و البته پول هنگفت هستند. حالا خطابم به جناب‌عالی است. آیا مهران مدیری باید در جایگاه این جوانان سوسول‌مسلکی که شومن برنامه‌های سفارشی هستند قرار گیرد و با آنها در یک ترازو قضاوت شود؟

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ صحبت‌های مهران مدیری در برنامه «دورهمی» واکنش‌ها و اعتراض‌هایی را در فضای مجازی به راه انداخت و برخی مخاطبان، جملات انتقادی او را به جریانات سیاسی کشور نسبت داده بودند.

مهران مدیری در یکی از برنامه‌های «دورهمی» در ادامه بیان تعریف «شجاعت» عباراتی را مانند «جواب آن دل و جرات خارق‌العاده را با سازش‌کاری و منفعت‌طلبی می‌دهیم» و «تو که نمیتونی، بتمرگ خانه‌ات» به کار برد. براساس گزارش خبرگزاری ایسنا، این جملات مدیری با واکنش‌های مختلف کاربران در فضای مجازی روبه‌رو شده که برخی از آن‌ها این ادبیات را نامناسب دانسته و نسبت به آن معترض‌ شدند. صحبت‌های مدیری در برنامه «دورهمی» پیش‌تر هم مورد انتقاد قرار گرفته است.

مهران مدیری گفته بود: «عده‌ای جرات کردند وارد عملیاتی شوند که به آن‌ها گفته شده بود، برگشتی در آن نیست. اگر ما بودیم چه کار می‌کردیم، امروز که شرایط کاملا عادی است، جواب آن دل و جرات خارق‌العاده را با سازش‌کاری و منفعت‌طلبی می‌دهیم. اگر دل و جرات بعضی از کارها را ندارین، چرا پست‌هایی را می‌گیرید که انجام وظایفش دل و جرات می‌خواهد، تو که نمی‌تونی بتمرگ خانه‌ات».

اعتراض مردم در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها تا آنجا ادامه یافته که حتی کمپین‌هایی علیه مدیری به راه افتاده و تعداد اعضای آن نیز رو به افزایش است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۴
ناشناس
|
Pakistan
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
40
116
چرا از این رانت استفاده نکند با هر اجرا 30 میلیون به جیب میزند . چرا منویات اقایان را بازگو نکند .افرادی مانند مدیری و رامبد جوان دارای افسردگی هستند و قادر نیستند برای مردم طنز بسازند تنها با استفاده از کاراکتور های خوبی مثل سیامک انصاری و رضویان به جایی رسیده اند . به ایشان پول بدهید به نسب خودشان ناسزا میگویند فقط پول .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
کافر همه را به کیش خود پندارد. در فضای مجازی تبلیغ برای پیوستن به داعش انقدر جذاب و خیره کننده بود که انتظار میره هر آدمی هر کاری انجام میده رها کنه و به داعش بپیونده
یحیی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
آیا گفته های مهران مدیری اگر موافق با میل شما بود می شود مستقل و اگر مخالف بود می شود سفارشی؟
کردستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
29
113
اتفاقا کم کم شخصیتمهران برای مردم رو میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
مثبت دادم. چون ایشان شخصیت کاملا مستقل و غیروابسته اش را نشان داده. ضمنا زیباترین طنز ایشان در مورد ماهواره بود که به تحریف آفتاب شده طنز بد!!!
آزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
ببخشید چطور اون موقع که توی انتخابات از اصلاحات حمایت کرد آلوده به سیاست نشده بود؟! حالا یه حرفی زده (که صد بار هم گفته منظورم دکتر ظریف نبوده) آلوده شد؟! آزادی بیان تا وقتی خوبه که به نفع جناح «من» باشه!
اشكان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
اين هي....بعدش ميگه منظورم ايشون نبود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
113
53
مهران مديري حرف ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
خیلی وقته حرفی ندارد و .... میگه.حق با تو دلواپسه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
70
55
موافق این متن نیستم.
تعدادی از برنامه های دورهمی را دیده ام. چیزی تحت عنوان چاپلوسی یا بلندگوی جناحی شدن از آن استنباط نکردم. برنامه ای سرگرم کننده با اجرای قوی و توانای یک مجری موفق.
آیا در صورتی که مهران مدیری مجری این برنامه نبود، این برنامه می توانست تا این حد موفق و محبوب گردد.
مثل برنامه ی ماه عسل که فقط با احسان علیخانی رونق می گیرد و سایر مجری ها در ماه عسل عملکرد با موفقیت بالا نداشتند(مثل علی ضیاء و حسن جوهرچی که برایشان احترام زیادی قائلم).
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
چاپلوسی هم مراتبی داره و بالاخره از جایی باید شروع بشه . شکی ندارم که هدفدار برای خوشامد بعضی ها تهیه شده .مشکل اصلی هم حرص وطمع از یک طرف و بی مسئولیتی اجتماعی است مثل همه نون به نرخ روز خورها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
61
38
واقعا برای آفتاب متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
از همه محرومتر خفاش بود/که عدوی آفتاب فاش بود
شاهین
|
United States of America
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
13
35
ما که چندین بار کامنت گذاشته ولی درج نگردیده چون باب طبع نمیباشد من طرفدار مدیری نیستم ولی با متن شما هم موافق نیستم همان برنامه هایی که شما تعریف و تمجید کردید کم توهین بود به ایران و ایرانیان همان برنامه شب های برره که به مردان بزرگ توهین نمود و تمدن این مملکت را به تمسخر گرفت حالا که نوبت شما رسید بد شد روزگار همین است که خود در اخر مقاله به ان اشره کردید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
11
42
زمان زمان آن است که نان را به نرخ روز می خوریم چه من چه شما چه ایشان دیگر سره از ناسره قابل تمایز نیست واز ماست که بر ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
32
38
بهترین راه روی برگرداندن مردم از این عروسک خیمه شب بازی لوس است.مردم باید اورا طرد کند تا سر جاش.برود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
6
12
چرا واقعا چرا!!!
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
10
29
حرف حق همیشه تلخه
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
31
31
چیه آفتاب بهت برمیخوره یکی حرف حق بزنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
13
20
از قدیم گفتن چوب برداری طرف حساب کار دستش میاد :/
شماها برداشتتون این بوده
چرا نسبت میدید به مدیری؟
میخواید مثل قضیه کوروش کنید اینم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
5
17
انتقاد به هر طر ف بشه،هوادار انشون یه چییزایی برا گفتن دارن


در صور تی که مسئولین باید نیش انتقاد را بر خود هموار کنند
محمودی
|
United States of America
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
5
14
آقا شاهین، آقا حمید، اگر تو سریالش اسم یک سگ رو اسم شما میگذاشت، بازهم ناراحت نمی شدی،
من یه سگ دارم شش هفت ماه اسمشو گذاشتم .....، البته با عذر خواهی از تمام آقا ..... جهان وایران، ولی الان پشیمان شدم چون سگم لیاقتش خیلی بالاتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
افشاگری حسن عباسی در شهر مشهد (قسمت نهم)

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
2
9
انتقاد به هر طر ف بشه،هوادار انشون یه چییزایی برا گفتن دارن


در صور تی که مسئولین باید نیش انتقاد را بر خود هموار کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
11
18
عملکرد کلی ایشان منحصر به فرد و عالی است. انصاف نیست بخاطر یک جمله که در شایستگی و قابلیت وی شک کنیم. روزی خود را به شکل دیگری مطالبه کنید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
3
محصول اموزش مشعشع خود را دوباره ارزیابی نمیفرمائید؟ مزد ترس!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
25
22
از همه هموطنان خواهشمندم تماشای برنامه های آقای مدیری را تحریم نمایند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
20
6
حالا شما چرا برای اینکه مهران مدیری را تخریب کنی,برای عقده گشایی فیلم های را که خشم دشمنان انقلاب و اسلام را در اورده تخریب می کنی مثل طنز ساخته شده برای ماهواره یا معمای شاه, نکند دلسوز شاه شدید که فیلم پر زحمت معمای شاه رو سطحی وشعاری می پندارید, یه دفعه تعارف نکنید حرف دلتان را بزینید یکباره بگویید فیلم دروغیین معمای شاه, واقعا متاسفم که فقط کاری جز دشمن شاد کردن بلد نیستید,
پاسخ ها
بابا
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
برای اینکه یکوقت شما ناراحت نشوید من خواسته شما را انجام میدهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
3
11
مهران مدیری رو مشکوکم ولی رامبد خیلی خیلی معلومه که افسردگی داره
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
5
15
ایتقدر این آدما رو خودمون به دست خودمون بزرگ نکنیم.مهرانمدیری کیه دیگه؟تحصیلاتش چیه؟کی براش مهمه مهران مدیری یا یکی شبیه اون چه اراجیفی میگه؟متاسفانه الگوسازی ملت مارو بدبخت کرده
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
5
16
من که واقعا مهران مدیری مستقل را بیشتر دوست داشتم ولی حالا که شده ..... دیگر دیدگاهم نسبت بهش عوض شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
7
2
آفتاب با این تحلیلات داری .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
6
13
من سالهاست برنامه های اقای مدیری را ندیده ام یا اگر دیده ام در حد چند دقیقه بوده چون از کل 1 ساعت برنامه های ایشان 5 دقیقه اش پیغام اجتماعی با مایه طنز دارد و مابقی چرت و پرت گویی است. ت
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
2
14
بی خود حرص نخورید. مدیری همون آدمه که برنامه تمسخر ......... را در سال 82 ساخته بود. اون موقع همه سعی کردند اون کارش نادیده بگیرند و به ارزش فنی کارهاش توجه کنند. ایشان نان را به نرخ روز می خوره. کسی را می شناسم که از نزدیک می شناسدش. واسه پول و رو گیشه بودن هر کاری می کنه. جالبه که فقط هم همش میگه من سیاسی نیستم. ولی جالبه که چرا یک بار به این سمت غش نمی کنه. و یه بار هم اونطرفی ها ازش انتقاد نمی کنند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
3
8
حرف حق همیشه تلخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
6
6
اولا اصلاحات دچار توهم شده۰ دوما چرا همه چیزهای بد رو به خودتون میگیرید
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
3
11
در این که مهران مدیری، طنز پرداز قهاری است، شکی نیست. اما هر کس بخواهد نور چشمی سیمای میلی بشود و در قاب جادویی مجاخوش کند، پیش شرطش اینه که نظرات و تفکرات سیاسی حاکم بر سیمای میلی را به خورد مخاطبان دهد.. قالب طنز هم ظرفیت عظیمی برای این کار داره بخصوص از طریق چهره ای محبوب مثل مدیری. اما سیمای ملی: بدان که کور خوندی! مردم باهوش تر از این حرفها هستند و اما جمله ای هم به آقای مدیری: خودتو از مردم جدا نکن! پول و شهرت آنقدر هم ارزش نداره و سعس کن مستقل و آزاده باشی.
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
11
6
چطور وقتی جناب شجریان در فتنه 88 بر علیه دولت احمدی نژاد موضع گیری کرد چیزی نگفتید؟ چون اون حرفها به نفع خودتون بود؟ آقای مدیری هم مانند همه ایرانی ها حق انتقاد داره .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
اون حرف محترمانه بود نه بتمرگ خونت!
بابا
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
یعنی در تلویزیون همه ازادند انتقاد کنند؟ ایا همه هنرمندها حق! دارند از همه سیاسیون انتقاد کنند یا فقط از کسانی که ضرغامی تی وی میخواهد؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
4
8
این مدیری واقعا .... که علی رغم عدم نیاز خودش را و جایگاهش را اینقدر ارزان فروخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
4
12
ظاهرا به عده دلواپس شیرینی دادند بیان نظر بدن.بتمرگید سرجاتون.شما و سیماتون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
3
7
نویسنده های بنجل دوروبرشو گرفتن به گندش کشیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
3
7
منتقد محترم مشخصه اصلا برنامه دورهمی رو تماشا نکرده، کل صحبت ها و بزرگنمایی ها حول چند جمله از یک برنامه می چرخه، در حالی که در واقعیت اصلا چنین استنباطی نمیشه از برنامه های ایشون کرد. چند تا برنامه هم که اتفاقا مهمانان دولتی داشتن: خانم معصومه ابتکار، آقای سورنا ستاری (من این دو تا رو یادمه)

از این گذشته آیا مسئولین و صاحبان پست فقط به دولتی ها خلاصه میشه که اینطور در مقابل مهران مدیری جبهه گرفتین؟!

هممونم که منتظریم برای اثبات خودمون با یه چیز مخالفت کنیم یا زیر سوال ببریمش، بدون اینکه اصلا بدونیم موضوع چیه. کلا همه چی واسمون خیلی زود اثبات میشه.
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
9
نقد خوبه ولی ایشان حاضره جناح مخالف دولت را هم با همین جملات بنوازه . تلویزیون ایران کمترین شانس حضور برای در صد بالای مردم و منتقدانش قایل نیست حالا منتقد طنز ی را اجرا کنه و به مخالف دولت نیمی از جملات مدیری را بگه یعنی بتمرگ . کسی که میدونه شرایط دولت و جناح مخالف چگونه است باید سیاست داشته و دهن کجی نکند ضمنا در ایران طنز معنی فحش میده جرات داره همین طنز را برای طرف مقابل اجرا کنه مادرش را به عزا مینشانند
امیر محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
14
6
زنده باد بر هنرمند مردمی مهران مدیری که با شجاعت و انتقاد بجا و ظریف و زیرکانه ابرو داری کرد و نشان داد که همه هنرمندان منورالفکرهای خودباخته منفعل نیستند.خداوند پشت و پناهش
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
9
سریال های اقای مدیری همش انتقاد است من مخالف نیستم از افتاب تعجب می کنم چنین مطلبی را درج کرده است.در تمام دوره های ریاست جمهوری سریال تلویزیونی داشته است. به نظر من برره یک شاهکار و ایده نو در طنز و انتقاد از جامعه می باشد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
3
4
سلام
خجالت نمیکشید
متن پیام من را سانسور کردید
فقط تیتر پیام را نشر دادید
واقعا متاسفم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
2
4
حالا که یه انتقاد به دوستان این جناح کرده نباید همه کارهاش را زیر سوال برد, اتفاقا ایشان در برنامه دورهمی نسبت به تمام جریانات و مسائل اجتماعی انتقاد و صحبت کردند حالا از شانس یکی از انها هم به شما رسیده، خیلی ناراحت نشین و به هم جناحی های خودتون بفرمایید خودشون اصلاح کنند
ممد خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
6
متاسفانه ما یاد گرفته ایم که از ما تعریف کنند لبخند بزنند و به ما به به بگویند... آنوقت قند توی دل ما آب می شود و آن تعریف کننده می شود هنرمند خوب - مردمی برایش چندین بزرگداشت هم می گیرند قدر بیند و بر صدر نشیند و برای دیده شدنش شبکه ها از هم سبقت می گیرند این هنرمند می شود به اصطلاح جور بار برنامه ها ...
وقتی برخی مسئولان ظرفیت انتقاد ندارند هنرمندان را قربانی نکنند حالا اگر هنرمندی نمی خواهد دولتی باشد نباید با تمامی ابزارهای موجود بمباران شود بیاییم دنبال اشکال خودمان بگردیم و بیهوده دیگران را متهم نکنید ...
مگر چند تا مدیری در ایران داریم ؟ لبان هنرمند را نمی شود دوخت چون با چشمانش حرف می زند ... بیاییم عادت کنیم برای هر انتقادی دیگران را محکوم نکنیم !!
پاسخ ها
آنیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
چیزی که زیاد داریم "نون به نرخ روز خوره" توی همه صنفی هم هستند. هتاکی و بی ادبی اسمش انتقاد نیست!
بابا
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
شما چنان صحبت میکنید انگار مدیری یک کارگردان و برنامه ساز حرفه ای در یک تلویزیون غیرسیاسی و مستقل میباشد. نه عزیزجان، در ضرغامی تی وی هر یک کلام و هر کوچکترین حرکتی از فیلترهای سختی گذر میکند و مقررات حاکم بر ان دستگاه انقدر سختگیرانه است که هنرمندی را فقط به دلیل شباهتش به فلان کس 8 سال بیکار و ممنوع التصویر میکنند و ان دیگری را به علت بستن یک دستبند پارچه ای ممنوع الکار میکنند. در چنین جوی شما صحبت از ظرفیت انتقاد میکنید؟ ایا این انتقادهای هنرمندانه برای تمام هنرمندان ازاد است یا فقط برای عده ای خاص؟ بعد هم ایا میشود از این تریبون همگانی از همه انتقاد کرد و یا فقط از عده ای خاص؟ یعنی نکنه انقلاب شده و من بیخبرم؟!
بنده خدا
|
United States of America
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
2
11
چرا در دوره هاى قبل جرات اعتراض نداشت؟ چرا قبلاً نميگفت اگر تو عرضه رياست جمهوري يا معاوني نداري بتمرگ سرجات؟
پستت گرمه به يه مشت بي چاك و دهن تر از خودت؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
5
.....باعث خجالت شد .....متاسفم
مرتضی شکرپناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
5
6
ایشان جزو حافظه مشترک ۲۵ سال اخیر ایرانیان هستند.با یک اشتباه نباید او را حذف کرد.کمی خویشتندار باشید.
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
2
10
طرف خودش گفته منظورم اصلا این چیزی نبوده که شما فکر کردین و...خلاصه یه جورایی اعلام اینکه اشتباه کردم همچین حرفی زدم.اونوقت دوستان دلواپس اینجا هیاهو راه انداختن که مدیری حق و حقیقت رو بیان کرده و احسنت و باریکلا به این آزاده مرد!!!!!!!!!!!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
8
8
مدیری بی درد تورو چه به درد مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
فقط مدیری بی درده؟ این همه ادم بی درد هستن و شما ها خودتون رو واسشون می کشین
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
4
9
تأسف خوردم از این روش آقای مدیری
یاد انتخابات افتادم
محراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
2
3
برید اب رو بریزید همون جایی که ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
تمام آب ها رو که شما مصرف کردید
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
8
4
مهران مدیری هنرمند بزرگ و انسان شریفی است .اتفاقا ایشان از معدود هنرمندان مستقل است و اگر دوستان بپذیرند که ایشان نه اصلاح طلب است و نه اصول گرا ، آزاداندیشی او را بهتر درک خواهند کرد.
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
1
2
مهران مدیری گفت منظورش آقای ظریف نبوده و با توجه به زمان ضبط آن قسمت که سه چهار ماه پیش بوده، حرف ایشون سندیت بیشتری نسبت به مخالفانشون داره. آن زمان ترامپ نبود و برجام هم در وضعیت کنونی نبود. ضبط این برنامه در زمان عقب نشینی وزارت ارشاد برای عدم رفع توقیف فیلم ها و لغو کنسرت ها در مشهد صورت گرفته و اگر قرار است کلمه سازشکار را به کسی نسبت دهیم شاید منظورش وزارت ارشاد آن زمان(سه ماه پیش) بوده. پس تهمت نزنیم قضاوت شتابزده نکنیم و اگر متوجه قضاوت اشتباهمان شدیم معذرت خواهی و جبران کنیم نه اینکه دوباره فحش هایمان را از سر بگیریم و لجبازی کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
3
12
من تاریخ را خوب خوانده ام شما هم اگر قبو ندارید بخوانید باور کنید سریال معمای شاه را به دلخواه خود ساخته اند نه براساس تاریخ موجود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
2
9
از سرنوشت افتخاری عبرت نگرفتی مدیری البته که دیگر رفتی واز چشم مردم افتادی وکاریش هم نمیشه کرد برو که باختی
علی
|
United States of America
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
4
4
با سلام
به نظر من گوینده حرف کامل حق رو مشخص میکنه، از آفتاب هم بیش تر از این انتظار نیست.
جعفر
|
United States of America
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
4
6
چرا در مورد رشید پور چیزی نمی گید چون موافق شماست ؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
1
2
فقط برداشت غلط از رفتار مهران مدیری شده ، ایشون هم شاید مثل هر کدوم از ما نسبت به شخص یا جناحی متمایل باشه و اینکه چون هنرمنده و نباید اینجور باشه حرفه چرتیه ، ایشون هم حق انتقاد داره ، من خودم با اینکه این دولت و ترجیح میدم به دولتای قبلی ولی کلی هم انتقاد بهش دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
نمی دونم بهت منفی بدم یا مثبت خیلی میانه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
12
4
مردم مدیری رو دوس دارن حتی اگه برخی اونو نپسندند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
13
6
دم مدیری گرم که شهامت انتقاد از بی عرضه ها را داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
برو.......
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
4
1
هنرمندان ومردان آزاده هرحرف وسخنی که بگویندبه پروقبای کسی برمی خوردچون هرکسی آنچه راکه هست درسخن اومی یابد
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
6
3
چون این یه قلم حرفش مخالف جناح شما بود مهران مدیری شد آدم بده!!!!
علی رضا
|
Germany
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
4
سلام
طنز مدیری متاسفانه خوش نمایی بدیها است.
طبیعی بودن پاچه خواری و چاپلوسی و فامیل بازی در پاورچین و نقطه چین
طبیعی بودن رانت خواری و فامیل بازی در شب های برره
و....
شما مقایسه کنید با طنز گل آقایی یا امثالهم و نقد بی منطقی ها و اشتباهات مسولین و مردم.

ایشان دایره زنگی خطرناکی برای فرهنگ کمرنگ موجود هستند متاسفانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
2
2
مدیری یک هنرمند منتقد است. صدا و سیمای ملی دست اصولگراهاست، هر وقت بخوان میارنش تو سیما از دولت انتقاد میکنه. چنین ادمی سفارش ساز نیست
ناشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
چرا باید به همچین ادمی ینقدر توهین کنیم .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
5
0
درود بر مهران مدیری
واقعا در برنامه دورهمی بدون اینکه اسم شخصی روبیاره درد ها واشتباهات جامعه رو عنوان میکنه وتماشاگر حاضر وتوی خونه رو شادمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
5
0
مديري حتي افتاب رو هم سوزود كه چناب بهش ميكوبد
نزن افتاب خنجر نزن،مديري در قلب همه ملت ايران و حرفشون كاملا حق
رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
1
0
فارغ از إظهار نظر هاي موافق و مخالف آقاي مديري بايد جايگاه والاي يك هنرمند منتقد كه هدفش إصلاح اخلاق مردم است را حفظ كند تا هم چنان محبوب عامه مردم بماند و ضمنا به هدفش هم برسد٠
حقیقتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
2
0
سلام/چطوره وقتی شجریان و اصغر فرهادی و معتمد آریا و...به نفع دشمن و به ضرر ملت خود از جناح های خائن حمایت میکنند عیبی ندارد، اما مهران مدیری که اتفاقی یه چیزی همینطور از دهانش پریده باید اینگونه مورد هجوم قرار گیرد ؟؟؟؟؟

ضمنا جناحی که مدنظر شماست اصلا نیازی به امثال مدیری ها برای اثبات خود ندارد زیرا دسته دسته جوانان مدافعان حرم و مومن کشور و ایثارگران را در دل خود دارد ....این قرتی بازی ها و متوسل شدن به افراد دم دستی و وابستگی به بی بی سی و .....فقط از جناحی خیانت کار بر میاید که خودتان با تمام وجود حسش میکنید
zizi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
1
0
مملکت رفته ز دست..... حالا شما هر چی دلتون میخواد بگید.....فقط بلدیم حرف بزنیم
شهروند دلسوز ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
خیلی ها توی خیلی از روزهای این مملکت کارهای در خور دریافت نشان لیاقت و قهرمانی کردندولی نشانی نگرفتند و همگی فراموش شد تا زمانی جلوتر ،کاری انجام دادند یا حرفی زدند که در خور تحمل ما نبود، اونوقت چنان ضرب شصتی نشون میدیم که حالشون جا بیاد - این تعریفی بود از اخلاق ما در صورتی که خداوند برعکس این عمل می کند و همچین که نیت عمل خیر کنی پاداش رو برات مینویسه و عمل بدت رو نمایان نمی کنه قربون خدا برم که چه صبری داره ........... .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین