کد خبر: ۴۱۶۲۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

رونمایی از "تجارت پی" با حضور معاون وزیر اقتصاد

با حضور دکتر قضاوی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ، از "تجارت پی" ،جدیدترین خدمت بانک تجارت در حوزه پرداخت های الکترونیکی، رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، آئین رونمایی از "تجارت پی" با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در سمینار سراسری مدیران و مسئولین بانک تجارت برگزار شد.

 "Tejarat Pay" یک ابزار پرداخت هزینه خرید با استفاده از موبایل با استفاده از اسکن QR است که مشتریان بانک تجارت می توانند با دانلود این نرم افزار از طریق اپلیکیشن موبایل بانک تجارت ، خریدهای خود را از طریق فروشگاه های مجهز به این خدمت تنها با استفاده از گوشی موبایل خود و بدون نیاز به استفاده از کارت بانکی یا پول نقد به انجام رسانند .

در این مراسم دکتر قضاوی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بیشتر بانکها بر روی سرمایه گذاری های نوآورانه و خلق محصولات جدید بانکی با استفاده از دستاوردهای فناوری اطلاعات و ظرفیتهای شبکه های اینترنتی گفت: سرمایه گذاری در این حوزه و توسعه سبد محصولات بانکداری الکترونیکی می تواند نقش مهمی در افزایش تنوع درآمدی بانکها داشته باشد.

قضاوی با اشاره به اینکه اتکاء به شیوه های بانکداری سنتی ، رقابت پذیری بانکهای بزرگ کشور در بازار پول را کاهش می دهد خاطرنشان ساخت : یکی از مهمترین ظرفیتهایی که بانکها می توانند با توسعه ی خدمات خود در فضای کسب و کار کشور ایجاد کنند ، شکل دهی به بستر و ابزارهای فروش اعتباری و اقساطی است، امری که می تواند نقش مهمی در روان سازی مبادلات خرد در اقتصاد کشور و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داشته باشد.

پیش از سخنان معاون وزیر اقتصاد ، "اوضاعی" معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات ، طی سخنانی با اشاره به روند توسعه ابزارهای پرداخت موبایلی در ایران و سایر کشورها گفت : معرفی "تجارت پی" در راستای برنامه های راهبردی بانک تجارت برای توسعه محصولات نوین بانکی با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش درآمدهای کارمزدی بانک صورت می گیرد . وی افزود : علاوه بر خرید مستقیم کالا و خدمات ، "تجارت پی" امکان پیش پرداخت هزینه خرید از طریق اینترنت را نیز به راحتی فراهم می کند و مشتریان بانک می توانند با استفاده از کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه ، اقدام به خرید کالاهای مورد نظر خود از طریق فروشگاههای اینترنتی پذیرنده ی تجارت پی نمایند.

مشتریان بانک تجارت و عرضه کنندگان کالا و خدمات می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از " Tejarat Pay " به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین