کد خبر: ۴۱۶۳۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

بازیگر زن از مردم نظر خواست / جشن‌های ایرانی یا جشن‌های خارجی؟/ عکس

الهام حمیدی بازیگر «خیلی دور خیلی نزدیک» درباره توجه زیاد برخی مردم به کریسمس و جشن‌های خارجی مطلبی را در اینستاگرام منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : این بازیگر با انتقاد از کم‌لطفی به سنن ایرانی نوشت: «با اینکه خیلی به فرهنگ و سنن ایرانی و باستانی خودمون کم لطف و بی‌وفا شدیم و همه منازل و فضای مجازی از المان‌ها و تصاویر کریسمسی پرشده، لازم می‌دونم توجه همه ایرانیان به پاسداشت و بزرگداشت جشن‌ها و اعیاد ایرانی و اسلامی خودمان جلب کنم‌.»

او در ادامه ضمن تبریک سال نو میلادی نظر مردم را درباره گرایش بیش از حد به جشن‌های خارجی جویا شد. حمیدی در این باره نوشت:‌ «سال نو میلادی رو با احترام تبریک می‌گم به تمام هموطنان مسیحی کشورم و همینطور ارامنه جهان و امیدوارم سال نو میلادی سالی سرشار از صلح و دوستی باشه و خیلی دوست دارم بدونم دلیل گرایش بیش از حد این روزهای ما به جشن‌های خارجی مثل کریسمس و هالووین و ... نسبت به جشن های خودمون از نظر شما چیه‌؟

۱- کار خوب فرهنگی نکردن روی جشن های و آئین های باستانی؟ ۲- غریبه‌نوازی و فرهنگ مرغ همسایه غازه؟ ۳- ادب و احترام و صرفا عرض تبریک؟  ۴ - زیبایی و رنگ و جلوه بهتر و بیشتر نمادهای کریسمس نسبت به هفت سین نوروز‌؟ ۵- و کلی دلایل و مسائل دیگه می تونند باشند که چرا توجه ما به کریسمس بیشتر شده؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
برای بنده فقط و فقط جشن های ایرانی مهم است و به مناسبت های دیگر هیچ اهمیتی نمی دهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
یکی از علتهایی که مردم گرایش بیشتری به جشن های بیگانه پیدا کردند برپایی با شکوه این مراسمها در کشورهای مورد نظر هست . اونها جشنها شون رو حفظ کردند و به همون اندازه تبلیغ میکنند . امروز هم که عصر ارتباطات هست و همه اونها رو می بینند. یه نگاهی هم به وضعیت کشور خودمون بیندازیم . چه جشنی هایی داریم ؟ برای کدومشون تبلیغ میکنیم ؟ آیا نام جشنهای زیبای باستانی ما در تقویم ایرانی ما هست ؟ برگ برگ تقویم ایران پر شده از مرگ و میر و نوحه و عزا ! چرا مردم به سمت جشنهای خارجی نروند ؟؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین