کد خبر: ۴۱۶۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

ادامه سریال بردهای یونایتد/ رکوردشکنی چلسی در خانه

تیم های منچستریونایتد، آرسنال و چلسی حریفان خودشان را در لیگ برتر از پیش روی برداشتند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها منچستریونایتد در خانه به دیدار ساندرلند رفت و توانست پنجمین برد پیاپی خود  (چهار بازی در لیگ- یک بازی در لیگ اروپا) را جشن بگیرد و با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد. در این دیدار یونایتد از همان ابتدا سوار بر بازی بود و چندین موقعیت برای گلزنی ایجاد کرد که در یکی از صحنه ها ضربه پل پوگبا به دیرک دروازه اصابت کرد. همچنین در یکی از صحنه های مشکوک بازی خوان ماتا در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور در یک تصمیم جنجالی این موقعیت را گل اعلام نکرد. 

در نهایت همکاری زلاتان و دلی بلیند باعث شد تا مدافع هلندی به زیبایی دروازه ساندرلند را باز کند و یونایتد با برد به رختکن برود. در نیمه دوم یونایتد موقعیت های زیادی برای گلزنی از دست داد و زلاتان در بیشتر صحنه ها در متن حواشی قرار داشت تا اینکه ورود مارسیال و مخیتاریان به زمین باعث شد تا شیاطین سرخ جان تازه ای بگیرند. ابتدا زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۸۲ توانست برای تیمش گلزنی کند و پاس پوگبا را به گل دوم تبدیل کند. در ادامه نوبت به مخیتاریان رسید تا با ضربه عقربی بسیار زیبا دروازه حریف را برای بار سوم باز کند. در اواخر بازی فابیو بورینی یکی از گلهای خورده را را پاسخ داد تا این دیدار با برتری ۳ بر یک یونایتد به پایان برسد.

چلسی اما در خانه دوازدهمین برد پیاپی خود را جشن گرفت و توانست رکوردشکنی کند و با ۳ گل حریف خود را شکست دهد. پدرو در دقیقه ۲۴ اولین گل بازی را به ثمر رساند. در این دیدار دیگو کاستا به دلیل محرومیت غایب بود ولی چلسی دست بردار نبود و در دقیقه ۴۹ با ضربه ادن هازارد از روی نقطه پنالتی به گل دوم رسید. این پنجاهمین گل این بازیکن در لیگ برتر بود. در نیمه دوم و در دقیقه ۹۳ پدرو گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری ۳ بر صفر چلسی به پایان برسد و این تیم با کسب دوازدهمین برد رکوردشکنی کند و بیشترین برد پیاپی در تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کند. 

آرسنال بعد از دو باخت در این دیدار به مصاف وست برومویچ رفت و با گل دقیقه ۸۷ اولیویه ژیرو برنده از زمین خارج شد و ۳ امتیاز بازی را کسب کرد. لسترسیتی در خانه برابر اورتون با دو گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، وستهام نیز تواسنت با نتیجه ۴ بر یک از سد سوانزی عبور کند. برنلی با یک گل وست برومویچ را برد و دیدار واتفورد با کریستال پالاس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین