کد خبر: ۴۱۶۴۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

قتل صاحب مرغداری به دست کارگر افغان به خاطر یک میلیون تومان

مرد 55 ساله تصورش را هم نمی کرد که بدهی یک میلیون تومانی اش به مرد آشنا به قیمت جانش تمام شود.
آفتاب‌‌نیوز : این جنایت که در شهر کازرون رخ داد یکی از پرونده های مهمی بود که در این شهر اتفاق افتاد و چند روز قبل ماموران موفق شدند عامل آن را دستگیر کنند.

به گزارش خبرجنوب، ماجرا از این قرار است که آذرماه امسال ماموران پلیس کازرون در جریان کشف جسد مردی در مرغداری اطراف شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. مرد بر اثر اصابت ضربات جسمی برنده مانند چاقو به قتل رسیده بود. در ادامه تحقیقات ماموران موفق شدند هویت مقتول را شناسایی کنند.

آنها راهی خانه مرد 55 ساله شدند و در پرس و جو از اعضای خانواده اش مشخص شد که قربانی از مدتی قبل با یک افغانی اختلاف مالی یک میلیون تومانی داشته و به او بدهکار بوده است.

از آنجا که احتمال میرفت مرد طلبکار در این جنایت دست داشته باشد، دستور بازداشت او صادر و وقتی مشخص شد که وی همزمان با جنایت ناپدید شده است، ظن ماموران به او بیشتر شد. جست و جوها برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا اینکه ماموران با گذشت چند روز از ماجرای این جنایت، ردی از این قاتل فراری بهدست آوردند و این مرد را که با هویت جعلی کار می کرد، دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به جنایت اعتراف کرد و گفت: مقتول قصد پرداخت بدهی اش را نداشت و به همین دلیل تصمیم داشتم که هرطور شده او را گوشمالی بدهم و دنبال فرصت مناسبی بودم که نقشه خود را عملی کنم.

وی ادامه داد: روز حادثه بر اساس نقشه ای که کشیده بودم در مرغداری مربوط به مقتول مخفی شده و ساعت ها در انتظار نشستم تا او بیاید. زمانی که وارد مرغداری شد او را غافلگیر کرده و با زدن ضربات چاقو به گردنش وی را به قتل رساندم.من قصد داشتم او را بترسانم اما وقتی گفت پولی برای پرداخت بدهی اش ندارد عصبانی شدم و به او حمله کردم و دست به قتل زدم. با اعترافات متهم، او برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
به نظر میاد یک میلیون تومان از دید شما پولی نیست که به خاطرش آدم کشت من هم قبول دارم جان انسان قابل مقایسه با پول نیست
پاسخ ها
سرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
خدا شفات بده!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین