کد خبر: ۴۱۶۵۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۸:۴۱

ایران با پارتی بازی به فینال رفت

آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا طالقاني، رئيس فدراسيون كشتي ايران دقايقي بعد از نتيجه مسابقات به مشتاقان كشتي گفت: ايران به حقش رسيد و به ديدار نهايي راه پيدا كرد.

رييس فدراسيون كشتي گفت:از اينكه مردم كشتي فهم كشورمان از شيوه راهيابي ايران به فينال جام جهاني كشتي ناراحت شدند، هم خوشحال هستم و هم ناراحت .

محمد رضا طالقاني تصريح كرد:رسيدن ايران به فينال جام جهاني كشتي آزاد به شكلي كه صورت پذيرفت به نوعي مورد قبول مردم قرار نگرفت از اين بابت ناراحتم، از اين نظر هم خوشحالم كه مردم كشتي فهم كشورمان تا اين حد نسبت به كشتي توجه دارند.
 
رئيس فدراسيون كشتي ادامه داد: در پيكار مقابل روسيه يك اشتباه بزرگ داشتيم به طوري كه قصد داشتيم دست به كار بزرگي بزنيم و با وجود حضور دو كشتي گير در هر وزن، از تمام نفرات استفاده كنيم كه از اين بابت به هدفمان نرسيديم و ديدار برابر روسيه با آن شكل به پايان رسيد.

وي در خصوص نحوه راهيابي ايران به فينال گفت: پيش از اين مارتينيتي(رييس فيلا) گفته بود از سال 2007 جمع بندي امتيازات محسوب شود، اما به خواست مسئولان برگزاري اين مسابقات اين رويه از سال 2006 به كار گرفته شد طوري كه پيروزي ايران برابر تركيه هم با امتياز 26 بر يك محاسبه شد.

طالقاني گفت: من به مردم قول مي دهم كه در برابر كوبا قويترين نفرات را روي تشك مي فرستيم و مانند روز گذشته به مشكل برنخواهيم خورد چرا كه كوبا حريف بسيارقدرتمندي است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین