کد خبر: ۴۱۶۸۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

آقاتهرانی: «مرگ بر آمریکا» گفتن بزرگترین مجاهدت است

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی بعضی از مسؤولان و نخبگان نسبت به وظایفشان درست عمل نمی‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی در سلسله همایش‌های «پایان فتنه، پایان فریب» در مسجد ولی عصر(عج)، در ویژه برنامه 9 دی اظهار داشت: این مردم بودند که در سال 88 در 9 دی توانستند فتنه را جمع کنند. ای کاش در فتنه‌های زمان حضرت علی(ع) و فتنه صلح امام حسن(ع) جوانان مسلمان حضور داشتند و احساس وظیفه و تکلیف می‌کردند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی بعضی از مسؤولان و نخبگان نسبت به وظایفه‌شان درست عمل نمی‌کنند و اگر حضور آگاهانه مردم در صحنه نباشد اتفاقات جبران‌ناپذیری در شرایط خاص رخ می‌دهد. در فتنه‌ها اهل عمل به ایمان مشخص می‌شود و در فتنه 88 بی‌تقوایی افراد موجب مشکلات شد.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا گفتن بزرگترین مجاهدت است، اظهار داشت: مرگ بر آمریکا گفتن در شرایطی جایگاه مجاهدت و شهادت را دارد چرا‌که جایگاه و پایگاه نظام را مستحکم‌تر می‌کند. چند سال 4 قبل از فتنه 88 هم فتنه‌ای دیگر رخ داد اما با اشاره فرمانده سپاه سریعاً جمع شد و در فتنه 88 مدت طولانی‌تر بود پس باید نسبت به فتنه‌های آینده هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی تصریح کرد: ای‌ کاش مسؤولان برای اشتباهاتشان از مردم و رهبری عذرخواهی کنند و مجدد دچار اشتباه نشوند.

وی با بیان اینکه هر‌جا ولی فقیه نادیده گرفته شد مشکلات عظیم بوجود آمده است، گفت: شخص ولی فقیه را 80 نفر از خبرگان تأیید می‌کنند پس نظام اسلامی بر وجود ولایت فقیه مستحکم شده است و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را تکان دهد.

به گزارش فارس، نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نشان دادند که سخن رهبری فصل‌الخطاب است اظهار داشت: بزرگترها و مسؤولان باید حواسشان را برای انتخابات آینده جمع کنند و راه موفقیت آن هم تبعیت از ولایت فقیه است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
تیز نظر
|
Canada
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
با سلام
استاد آقا تهرانی لطفا بفرمایند داشتن گرین کارت چه نوع مجاهدتی هست و دارندگان گرین کارت که به مردم راههای مجاهدت رو با مرگ بر آمریکا نشان می دهند چکارشون کنیم
محمدرضا پیروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
دلت خوش
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
اخه بابا ....قربون این مردم که دست رد به سینه ات زدند واز مجلس اوتت کردند ،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
ایشون گرین کارتشون رو پاره کنند بعد مردم رو دعوت به این کارها کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین