حمله دوباره کیهان به اصغر فرهادی
"جناب آقای اسکاری! شما بهتر است سری به خودتان بزنید! و از دروغ و بیرحمی و از یاد بردن هموطنان و ... هم دم نزنید!"
به گزارش آفتاب نیوز، روزنامه کیهان به بهانه نامه اصغر فرهادی به رییسجمهور در ارتباط با گورخوابها، باردیگر به این کارگردان سینما حمله کرد و نوشت: گویا فیلمساز جشنواره زده ما، تازه اینگونه واقعیات به گوشش خورده و به همان دلیل نگاه مورچهوار شبه روشنفکری فکر میکند چون خودش نمیدانسته و ندیده پس هیچ کس دیگر هم نمیبیند
*وقتی ایشان در ضیافتهای اسکاری و جشنوارهای خود در لس آنجلس و برلین و کن و ... و سر میزهای شام میهمانیهای امثال الرمیحی قطری (نماینده امیر قطر) و الکساندر مالت گای اروپایی (رئیس کمپانی ممنتو) لبخندهای آنچنانی میزد و دستخوشهای میلیون دلاری تحت عنوان حمایت و فاند دریافت میکرد، در همان زمان، دهها کمیته و موسسه و انجمن خیریه و امداد و صدها نفر از مومنین خیر و نیکوکار، روزانه بار فقر از دوش هزاران انسان درمانده برمیداشتند.
* اما متاسفانه روح این به اصطلاح هنرمند هم از آنها خبر نداشته و ندارد و هنوز هم به شعر و شعار دادن بسنده میکند و تازه از مسئولین درخواست میکند که به این جور مکانها سر بزنند!
*جناب آقای اسکاری! شما بهتر است سری به خودتان بزنید! و از دروغ و بیرحمی و از یاد بردن هموطنان و ... هم دم نزنید!
*شما را به ایران و ایرانی چه کار!؟ به همان بنیادهای قطری و جشنوارههای غربی رسیدگی کنید.