پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۴۱۶۸۹۳
۱۳:۰۲
۱۳۹۵/۱۰/۰۹

حمله دوباره کیهان به اصغر فرهادی

"جناب آقای اسکاری! شما بهتر است سری به خودتان بزنید! و از دروغ و بی‌رحمی و از یاد بردن هموطنان و ... هم دم نزنید!"
۱۳:۰۲
۱۳۹۵/۱۰/۰۹
به گزارش آفتاب نیوز،
روزنامه کیهان به بهانه نامه اصغر فرهادی به رییس‌جمهور در ارتباط با گورخواب‌ها، باردیگر به این کارگردان سینما حمله کرد و نوشت: گویا فیلمساز جشنواره زده ما، تازه این‌گونه واقعیات به گوشش خورده و به همان دلیل نگاه مورچه‌وار شبه روشنفکری فکر می‌کند چون خودش نمی‌دانسته و ندیده پس هیچ کس دیگر هم نمی‌بیند

*وقتی ایشان در ضیافت‌های اسکاری و جشنواره‌ای خود در لس آنجلس و برلین و کن و ... و سر میزهای شام میهمانی‌های امثال الرمیحی قطری (نماینده امیر قطر) و الکساندر مالت گای اروپایی (رئیس کمپانی ممنتو) لبخندهای آنچنانی می‌زد و دستخوش‌های میلیون دلاری تحت عنوان حمایت و فاند دریافت می‌کرد، در همان زمان، ده‌ها کمیته و موسسه و انجمن خیریه و امداد و صدها نفر از مومنین خیر و نیکوکار، روزانه بار فقر از دوش هزاران انسان درمانده برمی‌داشتند.

* اما متاسفانه روح این به اصطلاح هنرمند هم از آنها خبر نداشته و ندارد و هنوز هم به شعر و شعار دادن بسنده می‌کند و تازه از مسئولین درخواست می‌کند که به این جور مکان‌ها سر بزنند! 

*جناب آقای اسکاری! شما بهتر است سری به خودتان بزنید! و از دروغ و بی‌رحمی و از یاد بردن هموطنان و ... هم دم نزنید!

*شما را به ایران و ایرانی چه کار!؟ به همان بنیادهای قطری و جشنواره‌های غربی رسیدگی کنید.


گزارش خطا
برچسب‌ها:
کیهان اصغر فرهادی
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
United States of America
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
سلام هنرمند ما بجز اینکه مشکلات ما را به رخ دیگران بگشد واز ان جایره بگیرد چکار کرده بخش زیادی از مشکلات کارتن حوابها واخیرا گور خوابها فرهنگی است
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
از عکسش تو سریال شهرزاد معلومه.

بدل نگیرید.
.......
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
شریعت نداشته مظهر نا امیدی و منفی بافی است گور خواب های باسواد اغلب شبیه خوانندهای روزنامه کیهان به مسایل و مشکلات بد بینانه نگاه می کنند .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
جناب این آقا نون هوش و زکاوت و هنرمندیش رو میخوره و نه حقوق نجومی دولتی و رانت دولتی که حق این گور خواب هاست
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
آقای شریعتمداری ........................................
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
از شریعتی بیش از نیش زذن انتظاری نیست .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
نه اینکه دولتمردان در فقر زندگی می کنند آقای فرهادی اگر در مراسم اسکار سر میز آنچنانی میشینند از پول نفت و مردم نیست شما که با پول مردم دارین زندگی میکنین امثال شما لیاقت آقای فرهادی رو قطعا ندارن
پاسخ
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
آقای شریعتمداری بزرگترین آرزوی زندگیم اینه که یروز از نزدیک ببینمتون و تمام دقو دلیامو از همه چی رو شما خالی کنم بسته دیگه آقا مگه این عمرو قدرت فانی چی داره که بخاطرش این چنین رفتاری میکنین ۹۹درصد این مردم مطلع هستن که اگه همه امثال شما و همفکرانتون جمع بشن باهم ی بند انگشت کوچیکه فرهادیو تمام اون کسانیو که با پول ملت تو اون روزنامه چاپ میکنی
نمیشن از خدا بترس بترس بترس بترس
پاسخ
ناشناس
Japan
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
کیهان دیوانست خدا شفا بده.......
پاسخ
ناشناس
United States of America
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
کیهان فقطبدرد شیشه پاک کردن میخوره
پاسخ
ناشناس
سبزی پاک کردن هم هست.و بعنوان زیرانداز و ت....
ناشناس
برای ته سطل اشغال هم مناسب است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
آقای شریتمداری این نتیجه سیاست غلط همفکرای شماست که غارت کردن و بردن و صدقه دادن وتورم ایجاد کردن وحالا اگر کسی مثل فرهادی رسانه ای میکنه بر آشفته میشن شما این معضلات جامعه را نمبینید
پاسخ
عباس
Indonesia
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
کیهان نماد لجاجت و کج فهمی است روزنامه ای که حق توهین بههمه رادارد وخود را محق می داند ایشان عبن زورگویی هستند
پاسخ
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
حاج حسین اسنادی از آقای فرهادی نداری که با سوروس درارتباط باشه؟؟؟
نقش گسترده ایشون در فتنه 88 فراموش کردید...
حاج حسین والا تا جایی که من دیدم اون ارگانهایی که شما فرمودید بیشتر ساختمان ساختن برا خودشون
نه مونده هاشم به برخی نیازمندا
نه فقرا دادن...
حاج حسین راستی چرا ازبرادرت حاج حسن هیچوقت حرف نمیزنی؟
مسئول رده 4 سازمان ....نیست بقیه فتنه و آلت دستن؟؟؟
پاسخ
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
اقای فرهادی هر کار کرده پول هنرش رو خورده و هیچ وقت حق مردم رو تو جیبش نکرده....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
اقای کیهان مادر به خطا تو برای گور خواب ها تا الان حتی یه مطلب هم ننوشتی این اقای اسکاری شرف داره ک کاری جهت تسکین ملت هم نکردید
پاسخ
ناشناس
ایولله.دندون مصنوعی رو تو دهنش خورد کردی!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
كيهان فقط يك روزنامه نيست.. كيهان نماينده يك قشر كم تعداد قدرتمند است كه بسيار از مردم دور است.. قشر كم تعداد و قدرتمندي كه معيار درست آزمايي اش افكار خودش است و به خواسته و تمايلات مردم هيچ توجهي ندارد.
نيازي به جدي گرفتن و حرص خوردن نيست چون تنها كاري كه از دستمان بر مي آيد اين است كه بهشان بگوييم.. آى كيهانيان.. نوبت ما هم مي شود.
پاسخ
sam
Germany
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
اصلا ربطی نداشت
دل کیهان از کجا پر شده که سر این آوار کرد؟
چون با اونا نشست ، شد خراب؟
این شوها دیگه فایده نداره
پاسخ
امید
United States of America
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
حمله فرهادی به شرایط فعلی جامعه یعنی حمله به کسانی که این وضعیت را برای کشور ثروتمند ایران به وجود اورده ند کیهان هم به عنوان نماینده همان افراد به فرهادی و امثال وی میتازند
پاسخ
امین
احسن
بابک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
من هیچگاه برای کسی یا چیزی آرزوی مرگ نکرده ام اما کیهان و ..شیطان درجلدم میکنند که تاملی بیشتر کرده و حواله شان به حضرت عزراییل دهم!
پاسخ