کد خبر: ۴۱۷۰۸۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
مسعود شفیعی:

حزب اعتدال و توسعه دولت ساخته نیست

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: برخلاف سایر احزاب، حزب اعتدال و توسعه دولت ساخته نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 مسعود شفیعی در نشست خبری حزب اعتدال و توسعه درخصوص کنگره این حزب اظهار کرد: حزب در این سال‌ها گردهمایی‌هایی داشته که در آن سیاست‌ها و راهبردها مورد تایید حضار قرار گرفته است، معنای عدم برگزاری کنگره در این سال‌ها به معنای این نیست که ساختار اجرایی فعلی از پشتوانه و حمایت اعضا برخوردار نبوده است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال توسعه استان خراسان رضوی داشته است، اظهار کرد: رئیس شاخه سازمان جوانان ما در استان خراسان رضوی مشخص شد و قرار شد در شهرستان‌ها این سازمان به سرعت رشد کند.

وی با بیان این‌که «اگر کار سیاسی با پیش‌زمینه فرهنگی پیش برود عمق بیشتری خواهد داشت» تاکید کرد: موضوعی که ما روی آن تمرکز داریم بحث‌های فرهنگی و اجتماعی است که از دوستان خود در تمام استان‌ها خواستیم با تاکید بر آموزش اولویت کار را در این بخش بگذارند.

مسئول کانون جوانان حزب اعتدال و توسعه، اعتدال را لازمه زندگی هر فرد دانست و گفت: اعتدال بیشتر از آن که یک فکر سیاسی باشد، مشی زندگی است. کسی که در زندگی معتدل نباشد هرگز نمی‌تواند یک سیاستمدار خوب شود.

به گزارش ایسنا،وی با بیان این‌که «اکثر  احزاب حاضر در کشور زمانی تشکیل شدند که موسسانش در رده‌های اول قدرت و مقام‌های کشوری بودند»، خاطرنشان کرد: حزب اعتدال و توسعه تنها حزب در جمهوری اسلامی ایران است که دولت‌ساخته نیست یعنی زمانی شکل گرفته که رهبران و موسسانش خارج از گردانه قدرت بودند. حزب سال 78 در دوره اصلاحات شکل گرفت که بعد از آن 8 سال دوره دولت آقای احمدی‌نژاد فضا به شدت بسته بود اما این حزب به کارش ادامه داد. در نهایت در سال 92 با انتخابی که مردم کردند نشان دادند این گفتمان را می‌پسندند و این مساله مسئولیت ما را دوچندان می‌کند؛ زیرا باید به این اعتماد مردم پاسخ دهیم و امیدواریم با توفیقاتی که دولت در عرصه سیاست‌های داخل و خارج کسب می‌کند اعتماد مردم به این تفکر بیش از پیش شود و در دور دوم دولت دکتر روحانی با رای بالاتری به مسیری که از سال 92 شروع کرد ادامه دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین