کد خبر: ۴۱۷۲۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
سخت‌ترین تجربه گوینده پیشکسوت در «دورهمی»

ماجرای سیلی‌زدنی که بازیگر زن را ممنوع‌الخروج کرد

برنامه «دورهمی»، دیشب میزبان حمید منوچهری، ماه‌چهره خلیلی و کامران رسول‌زاده بود و این هنرمندان درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای خود با مهران مدیری گفت‌وگو کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
برنامه «دورهمی» شامگاه جمعه 10 دی با حضور حمید منوچهری، گوینده و دوبلور پیشکسوت، ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون و کامران رسول‌زاده خواننده به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

ابتدا حمید منوچهری توسط مهران مدیری به برنامه دعوت شد.

او درباره شروع فعالیت خود گفت: «علاقه باعث شد از دبستان شروع کنیم و تا الان ادامه بدهیم. من عاشق رادیو هستم و همزمان رادیو و دوبله را باهم شروع کردم. بعد از گذشت حدود 50 سال هنوز عاشقانه رادیو را دوست دارم و اولویت اول من است.»

این هنرمند 75 ساله عزت‌الله مقبلی را شگفت انگیزترین دوبلوری که با او کارکرده است، خواند و ادامه داد: «مقبلی خدا رحمتش کند؛ از هر نظری بی‌نظیر بود.»

منوچهری درخصوص از بین رفتن گذشته درخشان دوبله و صداپیشگی در ایران توضیح داد: «متاسفانه امروز فیلمی برای دوبله نیست. جوانان خوب و علاقه‌مند زیادی هستند، البته نسبت به گذشته ممکن است یک مقدار عشق‌شان کم شده باشد ولی فیلمی نیست که خودشان را نشان بدهند.»

او درباره ماجرای عاشق شدنش گفت: «سوم شعبان سال 48 مراسمی بود، ما بعد از مراسم خواستیم او را تا منزل‌شان برسانیم و آن‌ها هم قبول کردند و سوم رمضان عقد کردیم و حاصل این وصلت دو فرزند پسر است.»

منوچهری درخصوص سخت‌ترین صدایی که دوبله کرده است گفت: «در انیمیشن «کارگاه گجت» قرار شد صدای رییس را بگویم، چون همه شخصیت یک دست بود، کمی کار مشکلی بود.»

او درباره دوره‌ای که کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» بود توضیح داد: «بله من چند سالی کارگردانی این مجموعه را برعهده داشتم و باعث افتخارم است.»

در ادامه برنامه کامران رسول زاده شاعر و خواننده قطعاتی را زنده برای حضار اجرا کرد.

پرونده قضایی ماه‌چهره خلیلی در انگلستان

سپس ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه حاضر شد و با مهران مدیری به گفت‌وگو پرداخت.

این بازیگر که سال‌ها در انگلیس زندگی کرده است، درخصوص بازگشت خود به ایران توضیح داد: «من همیشه دوست داشتم برگردم، 19 سال در ایران نبودم و با والدینم شرط کردم که اگر در دانشگاه قبول شوم به ایران بیایم. در ایران با مادربزرگم پروین سلیمانی به دفاتر مختلف فیلمسازی رفتیم برای اینکه دوست داشتم با کارگردانان معروف عکس بگیرم و در همین حین پیشنهاد بازیگری به من شد.»

او درباره ماجرای عاشق شدنش گفت: «در نگاه دوم عاشق شدیم و خیلی زود ازدواج کردیم، از خواستگاری تا ازدواج سه ماه طول کشید و چون خانواده من انگلیس بودند از طریق اینترنت مراسم را برگزار کردیم، من چای آوردم و بعد از اینکه بله گفتم آن‌ها نقل را در صفحه پاشیدند.»

خلیلی درخصوص آینده کاری خود توضیح داد: «در حیطه کاری تجربه پشت دوربین را هم دوست دارم، کار کوتاه و مستند هم ساخته‌ام و می‌خواهم کاری درباره مادربزرگم را بسازم.»

این هنرمند درباره عجیب‌ترین شایعه‌ای که درباره خود شنیده است گفت: «اولین شایعه که پس از بازگشت به ایران برایم نوشتند، به اشتباه من را خواهرزاده خانم سلیمانی معرفی کردند، آن موقع حسابی گریه کردم.»

او درخصوص شکایت قضایی که در انگلیس داشته و ممنوع الخروج هم شده است گفت: «در یک مجتمع تجاری بودم که مردی با بچه‌اش دعوا می‌کرد و او را زد، خیلی ناراحت شدم رفتم جلو تا او را آرام کنم، ولی نشد و مجبور شدم سیلی‌بزنمش.»

این بازیگر 45 ساله در پایان درباره اکران نشدن تعداد زیادی از فیلم‌هایی که درآن‌ها بازی کرده افزود: «چون به قسمت اعتقاد دارم زیاد ناراحت نمی‌شوم، کاری که روی پرده نمی‌رود خستگی را به تن عوامل‌ می‌گذارد.»

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
2
2
بعد از اون مطلبی که هفته گذشته در مورد این برنامه و مهران مدیری روی سایتون گذاشتین، واقعا روتون میشه بازم مطلبی در مورد این برنامه روی سایت بذارین؟!

ضمنا این خانم گفتن 40 سالشون هست، همینطوری گوش میدین که با یکی دو جمله چنین برداشت هایی می کنین، برنامه رو متهم به سفارشی بودن می کنین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
6
این خانم به چه کارش افتخار میکنه ؟ سیلی زدن ؟ من ساکن کانادا هستم کشور های پیشرفته دارای قانون مدنی صحیح هستن . اگه این خانم میخواست به اون بچه کمک کنه بجای سیلی باید گزارش میداد اینطوری هم خودش مورد افتخار سیستم تربیتی انگلستان بود هم اون والد بی ادب تربیت میشد . حالا با این کار هم خودش زیر ذره بین رفت به شدت و هم اون والد خشن به کارش ادامه میده . شما هم با افتخار تیتر بزن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین