کد خبر: ۴۱۷۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

بیش از 600 میلیارد تومان بدهی انباشته داریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستـان با بیان اینکه بدهی‌های انباشته شرکت بیش از 600 میلیارد تومان است، گفت: بدهی‌های شرکت در بخش‌های مختلف مانع آن نشده که خدمات آبفای استان کاهش پیدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر علیمرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: مشکلات شرکت آبفای خوزستان به دلیل بدهی به پیمانکاران و بدهی‌های جاری، به گونه‌ای بود که شرکت را با مشکلاتی مواجه کرد اما تا به امروز توانسته‌ایم به شکل‌ها و از محل‌های مختلف، بدهی به پیمانکاران که بالغ بر 280 میلیارد تومان بود را پرداخت کنیم.

وی افزود: پیگیر پرداخت بدهی جاری شرکت نیز هستیم تا بتوانیم به نحوی این بدهی پرداخت کنیم.

علیمرادی تصریح کرد: در شرکت آبفا به دلیل بحث بدهی بیمه و مالیات باعث شده تا بخشی از حقوق جاری همکاران که به صورت پیمانکاری با ما همکاری می‌کنند به تعویق بیفتد و ما قادر به پرداخت آن نباشیم.

وی گفت: بدهی‌های جاری این شرکت مانند بدهی‌های بازنشسته‌ها، بدهی‌های سنوات، امور مالیاتی و تأمین اجتماعی باید پرداخت شوند زیرا مشکلات جدی را در حین کار و اجرا برای شرکت آبفای خوزستان به وجود می‌آورد.

علیمرادی عنوان کرد: بعضاً حساب‌های شرکت به دلیل این بدهی‌ها مسدود است اما بخش‌های مختلفی که از ما طلب دارند، تعامل خوبی با آبفا داشته‌اند و در این زمینه سعی کرده‌ایم تا این بدهی‌ها را با تأمین از منابع مختلف از جمله افزایش درآمدهای داخلی پرداخت کنیم تا این بدهی‌ها کمتر شوند.

وی ادامه داد: خدمات‌رسانی شرکت آبفای خوزستان در بحث کمی و کیفی آب نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء پیدا کرده و برنامه‌های خوبی برای سال‌های آینده در نظر داریم.

علیمرادی اظهار کرد: برای سال 96 مشکلات آب استان بسیار کمتر از سال‌های گذشته خواهد شد و اعتقاد داریم در این شرایط سختی مالی، می‌توانیم با تدبیر و درایت همه همکاران، خدمات شرکت را در بخش آب و فاضلاب ارتقا دهیم.

وی گفت: بدهی‌های انباشته و جاری شرکت، توان مدیریت سیستم برای انجام کار و خدمات را می‌گرفت اما همت و تلاش همکاران بود که به ما کمک کرد تا بتوانیم به انجام خدمات در استان بپردازیم.

علیمرادی عنوان کرد: تعامل همه‌جانبه میان مسئولان استان و تحمل همکاران در آبفا باعث شد تا بتوانیم بدون کاستی خدمات، به انجام کارها در استان بپردازیم و هیچ خللی در این زمینه به خدمات آبفای خوستان وارد نشود و اگر این مسائل نبود، شرکت آبفا یک شرکت ورشکسته بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستـان خاطرنشان کرد: آرام آرام به سمتی می‌رویم تا شرکت به مسیر اصلی خود بازگردد و بتواند به خوبی به مردم استان خدمت کند و شتابی در این زمینه ایجاد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین