کد خبر: ۴۱۷۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

قاتل معلم ایرانشهری بازداشت شد

میزان نوشت: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، قاتل مسلح معلم ایرانشهری در کمتر از 72 ساعت، در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین رحیمی در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: در پی قتل مسلحانه معلم ایرانشهری در تاریخ نهم دی ماه بررسی های گسترده پلیس در این خصوص آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر پس از بررسی موضوع در ابعاد مختلف، سر نخ هایی از انگیزه های تلافی جویانه در وقوع این قتل به دست آوردند و تحقیقات پلیس در این راستا ادامه داشت.

سردار رحیمی در ادامه گفت: پس از پایش های مداوم و شبانه روزی، کارآگاهان پلیس، سر نخ هایی از دخالت یک شرور سابقه دار در این قتل پیدا کردند و بامداد امروز پس از شناسایی محل اختفای این قاتل فراری در حاشیه شهر ایرانشهر، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

او گفت: فرد دستگیر شده دارای سابقه شرارت داشته و تحت تعقیب مراجع قضایی نیز است. متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس، به انجام این قتل با همکاری یک نفر دیگر اعتراف و هدف از انجام این قتل را دخالت این معلم در قتل یکی از بستگانشان در سال گذشته عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تلاش گسترده پلیس برای دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین