کد خبر: ۴۱۷۳۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲

العبادی: عملیات آزادسازی موصل وارد مرحله سرنوشت سازی شده است

حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز شنبه گفت که عملیات «نینوا ما می آییم» (آزادسازی موصل) وارد مرحله سرنوشت سازی شده است و طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش می رود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز، دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای افزود: العبادی در جریان بازدید از مقر فرماندهی عملیات مشترک و نشست با فرماندهان امنیتی و نظامی، در جریان عملیات آزادسازی موصل بعد از شروع مرحله دوم عملیات آزادسازی گرفت.

در این بیانیه آمده است، نخست وزیر همچنین در جریان تماس با فرماندهان میدانی در جریان گزارش های جزئی نبرد قرار گرفت و دستورهای لازم برای تحقق پیروزی نهایی و حفظ روحیه نیروها و شهروندان را صادر کرد.

بیانیه مذکور افزود: العبادی در جریان دیدار با فرماندهان گفته است که عملیات آزادسازی موصل وارد مرحله سرنوشت سازی شده است و طبق برنامه پیش می رود و نیروهای عراقی در داخل شهر موصل با روحیه بالا مشغول نبرد با تروریست ها هستند.

عملیات آزاد سازی شهر موصل از اشغال تروریست های داعش که مدتی پیش توسط نیروهای عراقی و با پشتیبانی جنگنده های ارتش عراق و نیروهای ائتلاف بین المللی آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

حیدر العبادی عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در تاریخ 17 اکتبر 2016 (26مهر) فرمان آزاد سازی استان نینوا را صادر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین