کد خبر: ۴۱۷۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

خرید آنلاین بلیط هواپیما در کمتر از 5 دقیقه!

امروزه با پیشرفت و توسعه فن آوری، ابزارهای زیادی از طریق اینترنت در دسترس قرار گرفته‌اند. یکی از این موارد تهیه بلیط برای انجام سفر است و همانطور که می دانید خرید آنلاین بلیط هواپیما یکی از سریعترین راه های تهیه ی آن است. این موضوع به آن دلیل است که در خرید های اینترنتی، نه از دردسرها و معطلی های مراجعه به آژانس های هواپیمایی و خرید های حضوری خبری هست، نه از محدودیت انتخاب و قیمت های نامتعارف تورهای مسافرتی!
آفتاب‌‌نیوز :
در طی سال‌های اخیر نیز سامانه های متعددی فعالیت در زمینه ی فروش بلیط هواپیما را آغاز نموده اند اما پیشنهاد ما به شما خرید از سامانه های معتبر، قابل اطمینان و دارای نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است. یکی از این سامانه ها ی معتبر که می توانید بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه روز برای خرید آنلاین بلیط هواپیما ی خود به آن مراجعه نمایید، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 است.

قاصدک24 در واقع یک موتور جستجوی حرفه ایست که مجموعه‌ای کامل از تمامی بلیط های هواپیما را در اختیارتان قرار می‌دهد تا علاوه بر اینکه امکان مشاهده و مقایسه تمامی بلیط های هواپیما در تاریخ درخواستی خود را داشته باشید، خرید مقرون به صرفه تری را نیز تجربه نمایید.

در قاصدک 24 تنها کافیست با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفرتان، فهرستی از تمامی بلیط های هواپیمای موجود در مسیر دلخواهتان را مشاهده نمایید و در صورتی که بلیط هواپیمای خاصی (به طور مثال بلیط سیستمی یا چارتری، بلیط هواپیمای یک ایرلاین مشخص یا بلیط هواپیما در یک بازه‌ی زمانی و...) را مد نظر دارید، لیست خود را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم محدودتر نمایید تا پرواز خارجی یا داخلی مورد نظر را بیابید.



کادر مجرب و حرفه ای این سامانه، با مهیا کردن مجموعه کاملی از بلیط های هواپیمای آژانس های مسافرتی، چارتر کننده ها و ایرلاین های کشور در تمامی پروازها، به منظور صرفه جویی در زمان و تسهیل در خرید، هفت روز هفته به صورت تمام وقت پاسخگوی نیاز مشتریان خود است، از این رو در صورت بروز هرگونه مشکلی در خرید بلیط پرواز چارتر یا سیستمی، می توانید تنها با یک تماس، از خدمات تیم پشتیبانی قاصدک24 برخوردار شوید.

آنچه قاصدک 24 را از بسیاری از سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما متمایز می نماید، علاوه بر کامل بودن مجموعه بلیط های این سامانه، قابلیت کنسل و استرداد مبلغ به صورت آنی می باشد. این ویژگی سبب می شود تا شما بتوانید تمامی مراحل خرید و استرداد را بدون نیاز به منابع دیگر، تنها در یک سامانه طی نمایید و زمان بیشتری برای مهیا کردن ملزومات سفرتان در اختیار داشته باشید. این قابلیت باعث می شود که اگر به هر دلیلی مجبور به لغو یا تعویق سفر خود شدید، می توانید بلیط هواپیمای خریداری شده خود را کنسل و پس از کسر جریمه ی مربوط به چارتر کننده در بلیط های چارتری و طبق قوانین شرکت های هواپیمایی در بلیط های سیستمی، باقی مبلغ پرداختی را در حساب خود داشته باشید.

در پایان قابل توجه است بدانید سامانه ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24، به تمامی مشتریان این مجموعه یک پنل ویژه اختصاص می دهد. در این پنل خریداران حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، می توانند بلیط های خریداری شده خود را مشاهده نمایند، اعتبار خود در سیستم را شارژ کنند و بلیط های هواپیمای آتی خود را به سادگی و بدون نیاز به طی مراحل بانکی تهیه و خریداری نمایند.

جامع بودن امکانات در نظر گرفته شده در قاصدک24، راحتی، آسودگی و سرعت را برایتان به ارمغان می‌آورد و متنوع بودن بلیط های هواپیمای موجود در آن، به شما در انتخاب بلیط متناسب با بودجه‌تان کمک می نماید پس اگر می خواهید بلیط هواپیمای خود را در کمتر از چند دقیقه رزرو و خریداری نمایید، سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما قاصدک 24 را از دست ندهید!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین