کد خبر: ۴۱۷۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

عذرخواهیِ والدینِ مجرمان ژاپنی از عموم مردم!

عذرخواهیِ والدینِ مجرمان ژاپنی از عموم مردم!"عذرخواهی کردن" فرهنگ متداولی در ژاپن است اما سال ۲۰۱۶ والدین ژاپنی به شیوه‌ای غیرمرسوم، احساس ندامت خود را از نحوه تربیت فرزندانشان ابراز کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، این والدین ژاپنی با ایستادن در مقابل عموم مردم به دلیل تربیت ناصحیح فرزندشان و ارتکاب او به جرایم تبهکارانه، احساس تاسف و پشیمانی خود را ابراز کردند.

فرهنگ عذرخواهی کردن در میان مردم ژاپن شناخته شده و کاملا ریشه‌دار است. بسیاری از افراد با برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی برای عذرخواهی آشنایی دارند که در این مراسم مدیران اقتصادی با بیان کردن جملات پوزش‌طلبانه از حاضران به خاطر هر خطایی که از آنان یا کارمندانشان سر زده عذرخواهی می‌کنند.

اما حضور والدین ژاپنی در مقابل عموم مردم برای عذرخواهی از رفتارهای فرزندانشان کمتر در این کشور شناخته شده است.

در اواخر ماه اوت یکی از بازیگران ژاپنی پس از دستگیری پسر ۲۲ ساله‌اش به اتهام تعرض، به دلیل این رفتار فرزندش ابراز پشیمانی کرد.

همچنین در سال ۲۰۱۳ "مینو مونتا" یکی از مجری‌های تلویزیونی این کشور به دنبال دستگیری فرزندش به اتهام سرقت از شغل خود استعفا داد.

او در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: من به عنوان یک پدر نسبت به رفتار فرزندم احساس مسوولیت دارم.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، با این حال این فرهنگ عمومی تنها به افراد سرشناسِ جامعه ژاپن اختصاص ندارد. در ماه جولای پس از حادثه چاقوکشی در یک مرکز نگهداری معلولان ذهنی، پدر متهم در محل کارش نامه عذرخواهی منتشر کرد و این در حالی است که گفته می‌شود فرزند او به دلیل ابتلا به اختلال روانی دست به چنین اقدامی زده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
چی بگیم بخدا متعجبم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین