کد خبر: ۴۱۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

علل افزایش امواج پارازیت در شیراز

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی نوبت سوم بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه قرائت شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، این تذکرات کتبی که در جلسه علنی نوبت عصر از سوی رنجبرزاده عضو هیات رییسه قرائت شد، به شرح زیر است:

قمی -نماینده پاکدشت- به رئیس جمهور: صدور دستور اجرای عدالت و رفع تبعیض در خصوص پرداخت حقوق در دستگاه های مختلف و به وزیر کشور لزوم تعیین دقیق خط مرزی شهرری و پاکدشت.

اصغر سلیمی -نماینده سمیرم- به وزیر کشور: توضیح علت درخواست کارت پایان خدمت از سوی پلیس از متقاضیان دریافت گواهینامه و از وزیر نفت: توضیح علت افزایش ماه‌های سرد سال در قبوض گاز به هفت ماه.

بختیار –نماینده گلپایگان- به وزیر علوم توضیح علت حذف ردیف بودجه دانشکده ریاضی خوانسار و به وزیر بهداشت توضیح علت عدم تامین پزشک عمومی و متخصص برای شهرهای خوانسار و گلپایگان.

مسعود رضایی -نماینده شیراز- به وزیر ارتباطات و به وزیر بهداشت: توضیح علت افزایش امواج پارازیت در شیراز به ویژه در غرب شهر که باعث به خطر افتادن سلامت مردم و ایجاد سردردهای فراوان شده است.

فرهاد تجری نماینده قصر شیرین به وزیر اقتصاد و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: لزوم تخصیص وام و تسهیلات ویژه برای نیروهای مسلح برای ترمیم حقوق.

محسن بیگلری -نماینده سقز و بانه- به وزیر نیرو: توضیح علت ضعف مدیریت در امور آب استان کردستان

جبار کوچکی نژاد -نماینده رشت- به وزیر تعاون: لزوم نظارت بر علمکرد اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی و به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت عدم پرداخت پایان خدمت فرهنگیان و حل مشکلات دانشکده فرهنگیان و شهید رجایی و به وزیر صنعت توضیح علت عدم نظارت بر امر برداشت از معادن و عدم حمایت از بخش تولید.

جبار ساداتی نژاد -نماینده کاشان- به وزیر جهاد کشاورزی: توضیح در مورد علت عدم صدور مجوز شهرک صنعتی ماهیان زینتی کاشان  و به وزیر تعاون در مورد توضیح در خصوص علت عدم تحقق وعده تاسیس بیمارستان تامین اجتماعی با گذشت ۱۵ سال.

امیر خجسته -نماینده همدان- به وزیر تعاون: لزوم توجه جدی به تامین تجهیزات توان بخشی که مورد نیاز معلولین.

همایون یوسفی، فریدون حسنوند به وزیر اقتصاد: توضیح علت بی توجهی به شایسته سالاری در انتصاب مدیرعامل شرکت توسعه نی‌شکر خوزستان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین