کد خبر: ۴۱۷۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

ابر سازه هایی که با زیباترین معماری در ۲۰۱۷ رونمایی خواهند شد/تصاویر

در سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد اوج گیری خلاقیت و هنر در ساختمان هایی با معماری بلندپروازانه بودیم از جمله ظهور اسمان خراش ماها ناخن در بانکوک تایلند و هم چنین افتتاح موزه ملی تاریخ امریکا در حوزه فرهنگ های افریقایی در واشنگتن که هر دو نقاط عطفی در هنر معماری بودند.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس علم و فن آوری-برای سال ۲۰۱۷ میلادی باید انتظار رونمایی از ساختمان های با معماری خلاقانه تر و هنری تری را داشته باشیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ شبکه خبری «سی ان ان» با انتشار گزارشی به این ساختمان ها و بناها پرداخته است. از جمله آنها می توان به ایستگاه قطار ناپولی – افراگولا اشاره کرد که در ناپل ایتالیا و با هنرمندی زاها حدید معمار برجسته طراحی شده است. بنای دیگر موزه لوور ابوظبی امارات است که بنای اولیه آن در در سال ۲۰۱ میلادی ساخته شد و قرار است به طور کامل در سال ۲۰۱۷ میلادی افتتاح شود. معماری و طراحی این بنا توسط اتلیه ژان نوول با بودجه ای ۲۶۵۳ هزار میلیون دلاری انجام شده است.

یکی دیگر از بناهای زیبا لگو هاوس است که قرار است توسط گروه لگو در شهر بیلوند دانمارک رونمایی شود و شامل قطعات محصوات لگو شرکت تولید کننده اسباب بازی های کودکان است از دیگر از جاذبه های سال ۲۰۱۷ میلادی در عرصه معماری موزه هنرهای معاصر افریقایی به نام زیتز در کیپ تاون خواهد بود. این موزه بزرگترین موزه افتتاح شده در افریقا خواهد بود و در مساحتی ۱۰۰ فوت مربعی از بازدیدکنندگان استقبال خواهد کرد.

هم چنین، در کوهستان هوانگ شان یا کوه زرد در رشته کوه جنوب استان انهویی در شرق چین نیز پروژه ساختمانی زیبایی در دست اجرا بوده است که از دور شبیه نقاشی های رویایی چینی است.

یکی دیگر از بناها با ساختمان زیبا گاردین ارت سنتر پکن خواهد بود. شهر ممنوعه چین همسایه تازه ای خواهد داشت و در قرار است در مساحتی ۶۸ هزار فوت مربعی مرکز هنری گاردین رونمایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
1
معماری عمودی در غریزه عقاب سانان است
در غریزه جانداران پستانداران نیست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین