کد خبر: ۴۱۸۹۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

تجمع عده‌ای از هواداران استقلال مقابل باشگاه + عکس

عده‌ای اندک از افرادی که خود را هوادار استقلال معرفی می‌کردند مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده و علیه مدیرعامل باشگاه و در حمایت از علی فتح‌الله‌زاده شعار سر دادند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، روز یکشنبه 19 دی کمتر از 30 نفر از افرادی که خود را هوادار استقلال معرفی می‌کردند در اعتراض به سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کردند و شعارهایی علیه افتخاری سر دادند. آنها هم‌چنین در شعارهایی به حمایت از علی فتح‌الله‌زاده پرداختند و خواستار بازگشت او به استقلال شدند.

دقایقی پس از شروع این اعتراض ماموران کلانتری سعادت آباد با حضور در محل باشگاه به گفت‌وگو با تجمع‌کنندگان پرداختند.

پیش از این نیز افرادی به نام هوادار استقلال در دوره وزارت محمود گودرزی دو بار برابر وزارت ورزش در اعتراض به وضعیت این تیم تجمع کردند و حتی یکبار مقابل مجلس شورای اسلامی نیز جمع شده و شعارهایی را سر داده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
شهروندتهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
2
2
سایت شما مغرض است. میگوئید عده اندکی درصورتیکه همین تعداد پرسپولیسی جمع شوند میگوئید عده زیادی. ملاک سنجش شما علاقه شما وبی طرف نبودن سایت شماست.سانسورچی ها شهامت داشته باشید وچاپ کنید.
هواداراستقلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
1
2
عده ای که خود را هوادار استقلال معرفی میکردند یعنی چه؟چقدرشمانمک نشناس هستید.خوب معلومه که هواداران استقلال هستند.نکنه فکر کردید هوادار سایت شما هستند؟.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
1
واقعا متاثر شدم ازسايت
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین