کد خبر: ۴۱۹۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

مرگ دلخراش موتورسوار زیر چرخ‌های خودروی سواری

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: دیشب یک موتور سوار ۵۳ ساله‌ای هنگام عبور از جاده فرعی به اصلی در سه راهی اصله واقع در جاده قدیم فامنین به ساوه با سواری برخورد کرد و در زیر چرخهای این خودرو جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفت‌وگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: راکب میانسال این موتور سیکلت متاسفانه بدون رعایت حق تقدم وارد جاده اصلی شده و زیر چرخ های سواری جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به افزایش شمار جانباختگان موتور سوار در جاده های استان گفت: در سوانح جاده ای همدان و در ۹ ماهه سال جاری تعداد کشته شدگان این وسیله نقلیه به ۲ برابر یعنی معادل ۲۳ نفر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ۶۱ موتورسوار از ابتدای سالجاری تا پایان آذر ماه جان خود را از دست دادند در حالیکه این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۳۸ نفر بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: تحلیل های آماری گویای این است که ۲۰ درصد از سوانح فوتی و جرحی این استان مربوط به راکبان موتورسیکلت است.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: طبق بررسی های ۶۱ سانحه فوتی برای موتور سواران در سالجاری رخ داده که در ۴۱ مورد از سوانح معادل ۷۰ درصد ، موتورسواران مقصر شناخته شده است.

وی اظهار داشت: رعایت نکردن حق تقدم، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و تجاوز به چپ عمده علت بروز سوانح فوتی و جرحی برای موتورسواران بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: استفاده نکردن از کلاه ایمنی موجب شده که پس از بروز سانحه رانندگی و برخورد موتورسوار با زمین بلافاصله فرد جان خود را از دست بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین