کد خبر: ۴۱۹۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
در پی درگذشت آیت الله هاشمی

رفسنجان سیاهپوش شد

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه جایگاه علمی، اجرایی، مبارزاتی و سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی برجسته بود، گفت: با ارتحال ایشان، نظام و رهبری یکی از یاران اصلی خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید ملانوری در گفتگو با مهر با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از بزرگترین ستونهای انقلاب و یاران دیرین رهبری بودند.

وی با اشاره به مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب و دوران دافع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس به عنوان جانشین فرمانده کل قوا و رئیس ستاد جنگ نقش بسیار زیادی در پشتیبانی و هدایت دفاع مقدس داشتند و پس از آن نیز به عنوان چهره سازندگی در کشور لقب «سردار سازندگی» به ایشان اعطا شد.

وی تأکید کرد: خدمات این یار با وفای انقلاب فراموش نخواهد شد و با توجه به جایگاه علمی، اجرایی، مبارزاتی و سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی کسی نمی تواند جای ایشان را پر کند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه با ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، نظام و رهبری یکی از یاران اصلی خود را از دست داد، تصریح کرد: این ضایعه را به رهبر انقلاب، خانواده ایشان، مردم شریف ایران اسلامی خصوصاً مردم شهیدپرور رفسنجان تسلیت عرض می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین