کد خبر: ۴۲۰۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

عامل تیراندازی روز جمعه ایرانشهر در کمتر از یک ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: عامل تیراندازی به سمت 2 زن در جمعه بازار ایرانشهر در کمتر از یک ساعت دستگیر و عامل قتل کارمند فرمانداری شهرستان سرباز نیز شناسایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: این فرد با سلاح کلت کمری عصر امروز در جمعه بازار ایرانشهر 2 زن را از ناحیه پا زخمی کرده و متواری شده بود که با تلاش پرسنل انتظامی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.
وی همچنین با تایید کشته شدن علیرضا دکالی کارمند فرمانداری شهرستان سرباز افزود. عامل این جنایت نیز شناسایی و عملیات دستگیری آن آغاز شده است.
فرمانده انتظامی ایرانشهر از همکاری مردم در شناسایی عامل تیراندازی جمعه بازار تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی با همکاری عامه مردم طبق قانون با مخلان امنیت برخورد می کند.
سرپرست مرکز فوریت های پزشکی ایرانشهر شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علیرضا دکالی کارمند فرمانداری شهرستان سرباز (راسک) در خیابان مولوی ایرانشهر مورد اصابت گلوله قرار گرفته که برخورد 2 گلوله به زیر قفسه سینه موجب مرگ وی شده است.
محمودرضا ناصح بیان کرد: یک مورد تیراندازی دیگر نیز عصر امروز در جمعه بازار ایرانشهر اتفاق افتاد که یک زن در این حادثه مجروح شده است.
به گزارش ایرنا در تاریخ 20 دی امسال نیز در روستای نصیر آباد شهرستان ایرانشهر هشت نفر از اعضای 2 خانواده به قتل رسیده بودند که با تلاش های ماموران انتظامی عاملان این قتل عام سحرگاه امروز در ایرانشهر و میرجاوه دستگیر شدند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
سرهنگ محترم لطفآ شما و همكارانتان يك سر به أصفهان بريد بلكه عوامل أسيد پاشي را هم پيدا كنيد
همكاران محترم أصفهاني هنوز دنبالشون هستند !!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین