کد خبر: ۴۲۰۲۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

سعید معروف تا اطلاع ثانوی محروم شد

کاپیتان والیبال پیکان تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین ورزشی محروم شد.
آفتاب‌‌نیوز : سعید معروف کاپیتان تیم ملی و باشگاه پیکان به دلیل رفتار غیر اخلاقی تا زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس  گزارش ناظر بازی در مسابقه بین شهرداری تبریز و پیکان ،کاپیتان این تیم تهرانی فعلا اجازه حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور را نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ashna
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
1
0
خدا رو شکر بالاخره یک سری از گزارشگرها و خبرنگارها و مجلات به آرزوی خودشان رسیدند.متاسفم در کل دنیا استوره سازی میکنند در ایران استوره سوزی.سعید معروف کاپیتان تیم است مثل همه بازیکنها به رای نادرست اعتراض میکند ولی گزارشگران مغرض چون معروف به آنها باج نمیدهد هجمه های خود را شروع میکنند.بیش از یک سال است که معروف با هیچ رسانهای مصاحبه نکرده.اگر ذره ای والیبال میفهمیدین و یا غرض نداشتین میدونستید که ویدوئو چک نباشد همه اعتراض میکنند.اصلا فلسفه ویدئو چک چیست؟من نه فامیل معروفم و نه دوستش فقط یک ایرانی هستم که والیبال رو میفهمم.وحیفم می آد بهترین پاسور جهان را خودمان با دست خودمان نابود میکنیم.همان کاری که با خیلی از بزرگان کردیم.برای برخی گزارشگران و رسانه ها که رسالتی غیر از ..... ندارند متاسفم
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
0
1
نظر شما درست و متین.
اما دوست گرامی قبول می کنید که رفتار اسطوره های ما نیز در شأن خودشان نیست. اینکه آقای معروف پاسور بی بدیلی هستند جای خود. اما حیف نیست که ایشان کمی هم مراقب رفتارشان باشند اینگونه رفتارهای اخلاقی در شأن ایشان نیست این همه بداخلاقی و نمایش ظاهر خشونت آمیز توام با اعتراضهای شدید، صرفا باعث دلزدگی طرفداران والیبال (که رشته ای دانشگاهی است) می شود. آقای معروف خصوصیات ذاتی مهربان، معصوم و و روحیه کاریزماتیکی دارد که هنوز هم می توان ته مانده آن معصومیت را از لابه لای چهره درهم کشیده و عصیانگرش دید. کاش با خودش و با مردمش مهربانتر باشد. تعامل با رسانه ها نشان احترام به مخاطب و مردم است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین