پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۴۲۰۵۸۳
۰۹:۰۱
۱۳۹۵/۱۰/۲۷

طلاب و روحانيون بندرعباس خواهان لغو كنسرت‌ها در اين شهر شدند

جمعى از طلاب، روحانيون و اساتيد حوزه علميه بندرعباس طى نامه‌اى خطاب به مسئولین هرمزگان خواستار لغو کنسرت‌ها در شهر بندرعباس شدند.
۰۹:۰۱
۱۳۹۵/۱۰/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز، به گزارش ایسنا،‌جمعى از طلاب و روحانيون بسیجى و اساتيد مدرسه علميه النبى (ص) بندرعباس طى نامه‌اى خطاب به مسئولین هرمزگان، خواستار لغو کنسرت‌هاى اين شهر شدند.

متن اين نامه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

(قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْني‏ وَ فُرادي)سوره مبارکه سبأ / آیه46

باسلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) بدينوسيله به استحضار مى‌رساند با توجه به تاکيد مكرر خداوند متعال در قرآن كريم و روايات نبوى (ص) و اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در سفارش به ترک محرمات و لزوم پرهيز از گناه و اشاعه آن در سطح جامعه اسلامى و از آن جمله پرهيز از مجالس موسيقى لهوى و در راستاى احياء پيام قيام حضرت اباعبدالله‌الحسين عليه السلام امر به معروف و نهى از منکر، اينجانبان امضاكنندگان ذيل ضمن اعتراض شديد خود نسبت به برگزارى مکرر  کنسرت‌ها و مجالس عمومى لهوى که بعضاً در اماکن مربوط به بيت المال و بنام شهدا‌ و همراه با عدم رعايت موازين شرعى و مصداق بارز منکر بوده، از تمامى مسئولين دلسوز انقلاب اسلامى و وفادار به راه امام (ره) و شهدا و ولايت و رهبرى معظم خواستار پيگيرى در برچيده شدن اين گونه مجالس مى‌باشيم.

والسلام على من التبع الهدى غفرالله لنا و لکم

جمعى از طلاب و روحانيون بسيجى، يادگاران 8 سال دفاع مقدس، کسبه و فرهنگيان و عموم مردم ولايت مدار و شهيد پرور بندرعباس
گزارش خطا
برچسب‌ها:
بندرعباس کنسرت
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
مریم
Germany
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
متاسفانه افکار داعشی داره تو ایران زیاد میشه.. باید جلوی ازدیاد این افکار رو گرفت
پاسخ
ناشناس
United States of America
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
مگر. چند درصد جامعه هستند؟
پاسخ
علی معرف
Chile
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
تو خوشت نمیاد برو مسجد


ما میخوایم بریم جهنم حرفی هست ؟
پاسخ
سرهنگ
Germany
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اولا متاسفم که برخورد با کنسرت قیام محسوب میشه.ثانیا جاییکه نباشه ریش سفید.....
پاسخ
ناشناس
Germany
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
اگه شما جای خداوند بودید که هیچی را خلق نمیکردید
شما باید جاذبه داشته باشید نه دافعه
در مسجد و میخانه باید باز باشد
تا مردم خودشان انتخاب کنند
و الا دیگه میشیم یک ربات که حق انتخاب نداریم
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دوستان خاله خرسه نمی دانند اوقات خالی و نبودن تفریحات سالم مصداق نیاز انسان امروز ، افزایش فساد زیرزمینی مانند مشهد و قم را بدنبال دارد .
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مردم همه شهرها باید تندرو بخوان شهرشون رو ترک کنن و به کوهها برن.
پاسخ
سید
Germany
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
این افراد متعلق به 1000 سال پیش هستند یا باید نابود شوند یا خود را با با جهان هماهنگ کنند
پاسخ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
خخخ...شهر که بی کلانتر بشه
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
دیگه شورشو در آوردن.دولت باید برخورد کنه
پاسخ
داریوش
United Arab Emirates
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
بندر را ترک کنید
به قم یا مشهد بروید
پاسخ
ناشناس
به رقه بروید.
ناشناس
Germany
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مگر طلاب و روحانیون چند درصد مردم بندر عباس هستند که از طرف همه مردم حرف میزند.
پاسخ