کد خبر: ۴۲۰۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

اعلام رای کمیته انضباطی درخصوص پرونده معروف

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را در خصوص پرونده سعید معروف اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه)  درخصوص پرونده سعید معروف و اتفاقات مربوط به بازی پیکان و شهرداری تبریز در هفته هفدهم لیگ برتر جلسه تشکیل داد.

پورکاشیان ناظر این مسابقه در گزارش خود درباره استفاده سعید معروف از الفاظ نادرست اشاره کرده بود و به این ترتیب کمیته انضباطی رای خود را درخصوص محرومیت سعید معروف اعلام کرد. بر این اساس کاپیتان تیم والیبال پیکان یک جلسه از حضور در مسابقه‌ها محروم شده است.

با توجه به اینکه او از سوی کمیته انضباطی و سازمان لیگ اجازه پیدا نکرد در بازی روز گذشته تیمش برابر شهرداری اراک به میدان برود، به نظر می‌رسد این محرومیت از رای صادر شده کسر می‌شود و او می‌تواند در دیدار برابر صالحین ورامین در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال برای پیکان بازی کند.

به گزارش ایسنا، متن اعلامی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به شرح زیر است:

نظربه اینکه حسب گزارش ناظر مسابقه تیم های پیکان و شهرداری تبریز ، سعید معروف بازیکن تیم پیکان با بکار بردن الفاظ دور از انتظار ناظر مسابقه را مورد خطاب قرارداده است و با امعان نظربه اینکه مطابق مقررات آئین نامه انضباطی بی احترامی به عوامل اجرایی مسابقات تخلف محسوب می شود بنابراین با استناد ماده ده آئین نامه انضباطی به ویژه بندهای ۳۸ و ۲-۳۹ سعید معروف یک جلسه از حضور در مسابقه لیگ محروم گردید. بدیهی است یک جلسه محرومیت نامبرده توسط سازمان لیگ ازجریمه تعیین شده قابل کسر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین