کد خبر: ۴۲۰۸۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸

اسباب‌کشی اوباما و ترک کاخ سفید+تصاویر

باراک اوباما رییس‌جمهوری امریکا تا چند روز دیگر باید کاخ سفید را ترک کند؛ اسباب‌کشی او و اعضای خانواده‌اش آغاز شده تا جای خود را به دونالد ترامپ و دختر و داماد و سایر اعضای خانواده او دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- رسانه‌های امریکایی تصاویری را ازخودروهای ونی منتشر کرده‌اند که در حال انتقال اسباب و اثاثیه اوباما و خانواده‌اش به خانه جدیدشان در کالوراما هستند. پرزیدنت اوباما روز جمعه به همراه میشل همسرش و دخترانش ساشا و مالیا به پالم اسپرینگز سفر خواهد کرد. این فرصت خوبی برای اوباماست تا در خانه میشل اسمیت و جیمز کاستوس بماند جایی که آنان در گذشته در آن زندگی کرده بودند. 

 به گزارش آفتاب‌نیوز؛ زمانی که تعطیلات پایان یابد اوباما به خانه ۸.۲۰۰ متر مربعی خود که اجاره کرده باز خواهد گشت تا دو سال اینده را به همراه خانواده‌اش در آنجا بماند. اوباما قرار است تا سال ۲۰۱۹ میلادی زمانی که ساشا درس‌اش در مدرسه به اتمام برسد در واشنگتن باقی بماند. 

جو بایدن و همسرش جیل نیز روز جمعه واشنگتن را به به مقصد ایالت دلاور ترک خواهند کرد. خانه تازه‌ای که اوباما به آنجا می‌رود ۴.۳ میلیون دلار ارزش دارد و دارای باغی آرام و ۹ اتاق خواب و هشت حمام است و در سال ۱۹۲۸ میلادی ساخته شده است. خانواده اوباما این خانه را از جو لاکهارت» که دبیر مطبوعاتی بیل کلینتون رییس‌جمهوری پیشین امریکا بوده اجاره کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
6
44
الان اگر در ایران بود صاحب خانه میشد یا با اختلاس یه خونه ای می خرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
65
13
چند ماه ديگه نوبت اساب كشي روحانيه هههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
2
9
آقا آقا آقا خانه 4.3 میلیون دلاری اجاره کرده داداش بعد هم رفته پولش و دلار خریده که اگر دلار گرون شد سود کنه ، فکرش درست کار می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
4
توسعه متوازن و هدفمند مملکت یعنی اینکه رییس جمهور و معاونانش بعد از پایان دوران تصدی مسئولیت های حکومتی واشنگتن رو برای همیشه ترک میکنند و به سایر ایالات میرن.ما اینجا به این کار میگیم مهاجرت معکوس از تهران به شهرستان
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین