کد خبر: ۴۲۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۸۴ - ۱۸:۲۲
قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

مسئولان هسته ای با خرد و تدبیر عمل کنند

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر لطف الله فروزنده افزود: واقعیت آن است که ایران، انرژی هسته ای صلح آمیز را در زمره منافع ملی خود می داند و ایرانیان از هر جناح و گروهی، انرژی هسته ای را حق مسلم خود می دانند.
وی اضافه کرد: اکنون بایستی مسئولان کشور به ویژه دستگاه دیپلماسی و دست اندرکاران پرونده هسته ای در شورای عالی امنیت ملی ایران با خرد، تدبیر، عقلانیت و ایستادگی بر اصول و موازین، به وظایف خطیر خود همت گمارند.
وی خاطر نشان ساخت: ملت ایران بارها در طول سالیان متمادی در برابر فشارهای غرب ایستادگی کرده است و اراده استوار خود را برای حفظ منافع ملی و دست یابی به حق مسلم خود به اثبات رسانده است.
وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه 85 در مجلس شورای اسلامی گفت: تحولاتی که در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، در حال انجام است و همچنین نحوه تعامل مجلس و دولت حاکی از آن است که بودجه سال 85 در تعامل سازنده و در جهت پاسخگویی به مطالبات مردم در حال بررسی است.
وی افزود: متاسفانه دولت های گذشته، در زمان بررسی لوایح بودجه سالیانه، بر اساس سیاست چانه زنی و افزایش غیر علمی و غیر منطقی بودجه دستگاه مطبوعشان وارد تعامل با مجلس می شدند که این مشکل در بررسی بودجه سال آینده مشاهده نمی شود.
دکتر فروزنده با اشاره به مستندات منتشر شده، جریان توهین به مقدسات و پیامبر اکرم(ص) را جریانی منتسب به صهیونیست جهانی دانست و گفت: در چند سال اخیر، لابی جهانی صهیونیست، به بهانه های مختلف از جمله توهین به مقدسات مسلمانان، سعی در تشدید تضاد بین مسیحیان و جهان اسلام داشته است.
وی افزود: باید جهان مسیحیت به این ترفند صهیونیست ها توجه نماید و مانع از آن شود که اینان با اعمال چنین ترفندهایی، سیاست های استعماری و استکباری خود را دنبال کنند.
قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیروزی حماس را ثمره انتفاضه مردم فلسطین و نهضت مقاومت در مقابل رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: تداوم توفیق جنبش حماس و پیروزی مردم فلسطین، در تداوم نهضت مقاومت و انتفاضه تا حذف و انهدام رژیم صهیونیستی است.
وی افزود: اکنون که نمایندگان واقعی مردم فلسطین در راس دولت این کشور قرار گرفته اند، نبایستی سیاست های منفعل اتخاذ نمایند، بلکه باید فراتر از زمین بازی که صهیونیست ها طراحی می کنند، نصرت و پیروزی جهان اسلام و مردم مظلوم فلسطین را در دستور کار قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین