کد خبر: ۴۲۱۳۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴
آیت الله سبحانی:

فساد در فضای مجازی، کودکان و نوجوانان را تهدید می کند

یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: فساد در فضای مجازی، کودکان و نوجوانان را تهدید می‌کند و دولت باید این امور را کنترل کند.
آفتاب‌‌نیوز :
«الله جعفر سبحانی» عصر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: فساد در فضای مجازی، کودکان و نوجوانان را تهدید می‌ءکند و دولت باید این امور را کنترل کند.

این مرجع تقلید افزود: مسایل مفید باید در دسترس باشد، اما باید مسایلی که به اخلاق ضربه می‌زند مسدود شود.

به گزارش ایسنا، وی خطاب به وزیر ارشاد نیز تصریح کرد: در گذشته مقدار زیادی دلخوری داشتیم اما انتخاب شما باعث خوشحالی شد.

آیت الله سبحانی افزود: به قول قرآن ایمان و عمل صالح باعث می‌شود که مردم به نظام دلبستگی پیدا کنند، اگر این نظام عمل صالح داشته باشد مردم فدایی این نظام خواهند بود.

این مرجع تقلید یادآورشد: رابطه بسیار قوی بین عمل صالح و مودت و محبت وجود دارد که امیدواریم عمل صالح و خیر در این وزارتخانه در دوره جدید شکل گیرد.

وی گفت: مسجد گوهرشاد ساخت زنی از خاندان ایلخانی بود اما چون او با عمل صالح و اخلاص این کار را کرد امروز نیز او محبوب مردم است.

سبحانی عنوان کرد: امروزه فضای مجازی بسیاری از کارهای شما را از میان برده و یا کم اثر می‎کند، مدیران ارشاد باید در این زمینه فعال باشند.

این مرجع تقلید گفت: عزت و احترام ایرانی و بستن همه تبلیغات علیه شیعه از مهمترین شروطی است که باید در ارتباط ایران و عربستان در حج لحاظ شود، اگر این تبلیغات علیه شیعه و ایران وجود داشته باشیم دیگر برای ما هیچ امنیتی باقی نمی‏‎ماند.

وی عنوان کرد: علمای آنها به فتوای واهی خود حکم به خونریزی شیعیان می‌دهند و عوامی هم هستند که حرف آن‌ها را باور می‏‌کنند.

این مرجع تقلید یادآورشد: نمایشگاه کتاب نشانه باب باز فرهنگ ما است، اما متاعی که علیه نظام و دین و اخلاق منتشر شده است نباید در آن مکان به فروش برود، نباید کتاب‌های ممنوعه به این نمایشگاه راه یابد.

آیت الله سبحانی تصریح کرد: پس از ظهور اینترنت بازار کتاب کساد شده است و فروش کتاب پایین آمده است و ناشران در حال ضعف هستند، باید به ناشران دینی کمک شود که بتوانند کار خود را دنبال کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین