آفتابنیوز : بنابر اعلام بانک ایران زمین، این دیدار به میزبانی محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در محل ساختمان بانک ایران زمین صورت گرفت.
به گزارش سرویس باز ار ایسنا، میلانیزاده مدیریت شعب بیمه آرمان استان اصفهان به تشریح اهداف بیمه پرداخت و گفت: ما روابط خود را با بیمهگذاران براصول نیازها و خواستههای مشتریان استوار کردهایم که این رابطه باعث شده، محصولات بیمهای جدید مانند بیمه تکافل، زندگی و سرمایه آتیه و انواع دیگر بیمه را در برنامه خود بگنجانیم و در شبکههای با ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور ارائه دهنده انواع بیمه قرار بگیریم. و با نو آوری و تنوع محصول و طراحی بیمههای جدید متناسب با بازار آمادگی داریم با ارگانهای مختلف همکاری سازندهای را انجام دهیم.
محمدرضا سبزواری در ادامه با بیان اینکه مشتریمداری از اصول اولیه بازار کسب و کار است افزود: بانک و بیمه دارای شباهتهای بسیاری هستند و بسط و توسعه مدیریت ریسک در کلیه وجوه سرمایهگذاری و استفاده بهینه از منابع مالی و مدیریت مطلوب بازدهی بیشتری را به دنبال دارد و زمینهساز پویایی سازمانها میشود.
وی در ادامه با تشریح خدمات متفاوت بانک ایران زمین، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان را یکی از عوامل اصلی اعتماد مشتریان و نقطه عطفی برای سودآوری دانست.